on ihmeen paljon autoja, joissa ei vilkut toimi. Vasta sitten kun kääntää rattia, kytkeytyy vilkku päälle. Suututtaa kun ihan turhaan jalkakäytävän reunassa odottaa, että auto menee ohi, niin se sitten kääntyykin. Yhtään ei voi luottaa, jotkut autot kuitenkin menevät suoraan. Onneksi olen epäluuloinen, sattui niin, että aikoessani ylittää tietä suojatiellä (ei sama risteys), auto pysähtyi ja antoi tietä. Enpä mennytkään tien yli ja hyvä olikin kun toista kaistaa tuli auto, joka ei pysähtynyt. Näitä on joka paikkakunnalla, mutta Keravalla taitaa olla suhteellisesti enemmän. Missä mahtaa keravalaiset käydä autokoulunsa. Ilmeisesti ei ainakaan Helsingissä, siellä opetetaan, että vilkku pitää laittaa päälle jo hyvissä ajoin ennen kääntymistä. Opetetaan myös, että jos auto on pysähtynyt jalkakäytävän eteen myös toisen auton pitää pysähtyä. Täällä tarvitsee olla vielä enemmän tarkkana kuin Helsingissä tai Vantaalla!
Täällä Keravalla
1
221
Vastaukset
- näyttäkää vilkkua
Jatkan vielä kun kukaan ei ole vastannut. Onko mahdollisesti Tapulikatu joskus loppunut Pumpputehtaankatuun? Nyt ainakin jatkuu siitä eteenpäin. Vaan kun autot tulevat Tapulikadulta kääntyen vasemmalle junaradan alle, ei yksikään auto näytä suuntamerkkiä! Siinä kun odottaa ennen Pumpputehtaankatua Tapulikadun pohjoispäässä ja odottaa, että auto ajaa suoraan kun ei vilkkua näytä, Vaan siinäpä kääntyykin radan alle tunneliin ja tuntuu hölmöltä kun on odottanut turhaan. Ja moni auto kun kuitenkin ajaa suoraan Tapulikatua tämän risteyksen ohi, niin oli kuinka naurettavaa tahansa, paras vain odottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010