Suomella on PRESIDENTTI

kysyn vaan?

joka ihaili Neuvostoliittoa yli kaiken,ihaili siis kommunistista diktatuuria,jonka eräs suuri johtaja tapatti kymmeniä miljoonia omia kansalaisiaan hulluudessaan.

Suomessa on monia muitakin hyvissä asemissa olevia ihmisiä,jotka olivat suuria neukkulan kannattajia - kunnes sitten tuli romahdus ja kommunismin kannatus vaihtui monikulttuurisuuden kannatukseksi.

Nyt nämä ihmiset sitten höpöttävät rasismista,"äärioikeistosta"tai suvaitsemattomuudesta - MUTTA KUITENKIN ITSE KANNATTIVAT NEUVOSTOLIITTOA JA SEN TÄYDELLISTÄ SUVAITSEMATTOMUUTTA "TOISINAJATTELIJOITA" KOHTAAN.

Ei oikein uppoa tuo vasemmistolaisten höpötys "suvaitsevaisuudesta"

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54wrgfewfe

Joo

Aika iso ero Merkelin ja Halosen välillä.
      Halonen on vain yhden asian ihminen eli pääideologia on hyysäminen jota asiaa käytiin taas läpi loputtomasti uuden vuoden puheessa. Mistään muusta hän ei ole kiinnostunut

Merkel pystyy ajattelemaan myös kokonaisuuksia eikä talous ole mikään paholainen

Suomessa on merkillisiä naisia, ainoa mitä ne ajattelee on hyysäys

• +++++++.

Biaudee myös hyvä esimerkki,hän ei juuri muusta puhu kuin hyysäyksestä ja rasismista - ja nyt onkin sitten pressagallupin viimeinen.Mamuhyysäys kuin ei tosiaan tehoo tavallisiin suomalaisiin.

• Oliko se niin,

että, Kekkonen ihaili neukkulaa?
      Suomella kun ei ole Presidenttiä ollut Kekkosen jälkeen.

• Onkohan tuo aika villiä logiikkaa...?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16