Tästä on tehty oikein tohtorin väitös yliopistossa.
Emme ole köyhiä, emmekä kipeitä.
Persut tavallista paremmin toimeentulevia
13
73
Vastaukset
- Tuksutatko??
Kuka tohtori teki tutkimuksen? Laitapa linkki
- niin elämässä
Niin, kaikki jotka kirjoittavat tälle palstalle myönteisesti ovat joko työttömiä, soinivätyksiä, humalassa tai Isä-Timon opetuslapsia. Tällaiseen käsitykseen olen tullut luettuani tämän palstan kielteisiä (joukko)postauksia. Persu sitä, persu tätä, mutta ei persua nyt voi ainakaan hyvin toimeentulevaksi väittää vai?
On ikävä kun todellisuus ja ennakkoasenteet eivät kohtaa. - Varakas persu
niin elämässä kirjoitti:
Niin, kaikki jotka kirjoittavat tälle palstalle myönteisesti ovat joko työttömiä, soinivätyksiä, humalassa tai Isä-Timon opetuslapsia. Tällaiseen käsitykseen olen tullut luettuani tämän palstan kielteisiä (joukko)postauksia. Persu sitä, persu tätä, mutta ei persua nyt voi ainakaan hyvin toimeentulevaksi väittää vai?
On ikävä kun todellisuus ja ennakkoasenteet eivät kohtaa.Totta se on. Viime kesänä joku tutkija julkaisi tutkimuksensa, että perussuomalaiset on keskimääräistä varakkaampia.
Tulos oli yllättävä ja erilainen mitä tutkija itse alunperin odotti. Ei ollut persu puolueen kannattaja. Selitti tutkimustaan ylellä. Uutinen julkaistiin eri medioissa. Täällä juntit ei näköjään seuraa mediaa kun asia on mennyt ohi. - gjgj.............
Varakas persu kirjoitti:
Totta se on. Viime kesänä joku tutkija julkaisi tutkimuksensa, että perussuomalaiset on keskimääräistä varakkaampia.
Tulos oli yllättävä ja erilainen mitä tutkija itse alunperin odotti. Ei ollut persu puolueen kannattaja. Selitti tutkimustaan ylellä. Uutinen julkaistiin eri medioissa. Täällä juntit ei näköjään seuraa mediaa kun asia on mennyt ohi.Mitä olen näitäkin pressavaalien äänestäjien kommentteja kuullut ja Niinistöä kokkarina sanovat äänestävänsä, niin Kelasta asumistuet ja vuokralla asuvat. Itse en ole koskaan vuokralla asunut ym loisinut luukuilla. Osakesäästäjä ollut vuosikymmeniä ja silti näissäkin vaaleissa Soinia.
- hutkimus
Miten persun sanaan on luottaminen.
joku teki, missä yliopistossa ymsyms
Pohja on teiltä poissa, koko persukentältä, koska äärilaidat on vuotaneet
halla-ahoineen ja muine olentoineen.- juu.
Mä muistan myös ton tutkimuksen.
Tällä persu palstalla vastustajat näytti kuulleen myös uutisen, koska heidän pettymys ja vääntö asiasta oli kova. - surkimus
Juu ja ne uutiset joissa mollataan persuja on aina luotettavia.
- linkki.
juu. kirjoitti:
Mä muistan myös ton tutkimuksen.
Tällä persu palstalla vastustajat näytti kuulleen myös uutisen, koska heidän pettymys ja vääntö asiasta oli kova.http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalaiset on hyvin toimeentulevan työväestön puolue/1135269068554
- vitsivitsivitsi....
Avaus oli tietysti vitsi kuten kaikki mitä persut sanovat. Joku hullu uskoo, mutta täällähän on uskonnon vapaus, joten se siitä, antaa uskoa vaan.
- naama näkkärillä
No siinähän se tuli. Tosikot ne näköjään tällä palstalla mollaavat/mellastavat kun eivät kestä kunnon suomalaista huumoria.
- faktaa..
Kaiken huippi, että tuon tutkimuksen julkaisi hesari.. Eli aloitus pitää paikkansa.
- pressat
Timo se on best of all!!
- up
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2242964Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111669Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1261183- 751117
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135922