En löytänyt googlettamalla juttuja hirveästi aiheesta, joten....
Onko jollakin ollut ihosyöpä luomessa, jonka ympärille on tullut punainen rengas? Ja kuinka selkeä tämä punainen rengas on ollut? Minulle on tullut vuoden sisällä uusi luomi olkapäähän. Tämä luomi on satunnaisesti kutissut, mutta se on aina ollut melko normaalin näköinen ja aika pieni. Nyt kuitenkin huomasin, että luomi on pyöristynyt ja sen ympärille on tullut punainen rengas. Luomi on myös muuttuntu jotenkin ehkä vähän kiiltäväksi. Tavallaan itse luomi on ehkä n. 3mm pitkä ruskea puikula, jonka päälle/alle on nyt tullut punainen koholla oleva alue. Toki kävin vähän googlaamassa ja aikamonet noista syövälle tyypillisistä oireista sopisivat (tottakai) tähän luomeeni. Iso tämä ei kyllä ole, eikä vuoda verta (vielä:D), myöskään ei ole järin musta.
Minulle syntyy joka vuosi lisää luomia. Olen vaaleaihoinen, punapigmenttinen ja olen palanut lapsena varmaan 10 kertaa kauttaaltaan.... Lisäksi olen todella vainoharhainen, eli täällä ollaan nyt ihan kuolemassa jo :D
Tiedän, että täällä ei ole lääkäreitä ja näkemättä on vaikea sanoa, mutta kiinnostaisi nyt teidän kertomukset! Lääkäriin pääsen vasta ehkä ensi viikolla, koska siellä on nyt niin kiireistä...
Olen 22-vuotias, joten en olisi "vielä" valmis kuolemaan syöpään...
Luomi, syöpä(kö)?
7
1226
Vastaukset
- niin kai
Voihan se olla vaan ärtynyt, kun jää usein rintsikan olkaimen alle ja litistyy.
- neuroottine....
Niin kiinnostaisi juuri tietää, että onko joku saanut tuollaista "diagnoosia" :D Voiko luomi vain yhtäkkiä tulehtua ja kasvaa?
- älä huoli
Tuskin mistään vakavammasta on kyse, mutta käy ihmeessä näyttämässä sitä tk:ssa ja poistattamassa, jos näkevät sen siellä tarpeelliseksi. Poistattamisen yhteydessä luomesta otetaan tietojeni mukaan koepala, joka lähetetään eteenpäin tutkittavaksi, ettei ole mitään syöpää tms. Turhaan murehdit varmasti, sinulla on koko elämä edessä! :)
- neuroottiinen....
Ihana vastaus sinulla!:) Vaikka näitä jättää normaalit ihmiset, niin nämä rauhottavat jostain kumman syystä enemmän kuin se, että läheisen sanovat, että "ei sulla mikään ole"...
Ajan sain vasta loppukuulle, eli täällä hetki odotellaan vielä :) Yritän nyt kyllä vähän relata. Viimeiset neljä päivää olen jo suunnilleen hyvästellyt mielessäni koko sukua :DDD
Ei tälle omalle mielelleen vain mahda mitään! Mutta eiköhän tämä mieli nyt tästä rauhoitu, kun sain ajan kuitenkin varattua :)- Anonyymi
Ikävää että ei kerrota miten asiassa kävi, auttaisi muita joilla saattaa olla vastaavanlaisia oireita jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää että ei kerrota miten asiassa kävi, auttaisi muita joilla saattaa olla vastaavanlaisia oireita jne.
Jos aloittaja kuoli syöpäänsä niin miksi olisi kertomassa mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos luomen ympärillä oleva punainen rengas olis normaali niin mulla on varmaan ihosyöpä kun mulla ei ole yhttän luomea jonka ympärillä olis punainen ympyrä. ikää kuitenkin on jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005