Diesel mersukuskeille

Hah-pulitatte diesel veron lisäksi kalliimpaa

menovettä enemmän kuin normi 95e bensiini

käyttäjä- hatuttaakos. Ystävällisesti toki

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GEV

      E98 polttoainetta kuluu 2 desiä vähemmän 100km kuin E95. Eli hintasuhde pysyy samana. Otat sitten kumpaa tahansa. Fakta on tosin se, että suurempioktaaninen polttoaine, E98 tekee moottorille enemmän hyvää.

      Äläkä ala väittämään vastaan henkilölle, joka on ammatiltaan ajoneuvoasentaja.

      • Samaa mieltä

        täsmälleen.
        Kukahan muuten sitä E95 litkua autoonsa laittaa, ihmettelen vaan.


      • Samaa mieltä kirjoitti:

        täsmälleen.
        Kukahan muuten sitä E95 litkua autoonsa laittaa, ihmettelen vaan.

        Tankkaan 95E10:ä 20 vuotta vanhan jenkin tankkiin, ei mitään ongelmia, kulutus pysyy käytännössä samana kuin 95E5 bensalla, 98:a turha tankata kun matalapuristeinen kone ei sitä pysty hyödyntämään.

        koko bensajuttu on alkanut saamaan turhan paljon uskonnollisia piirteitä, 95E10 = paholainen ja 98E= jesse.


    • Hurhurhurhur

      Mulla on 1.1l kone autossa ja saan työnpuolesta kilometrikorvaukset, jotka kattavat polttoainekulut täysin. Koska auto on niin pirun pieni, vakuutusmaksut ovat naurettavan pienet. Hehheee. Ei nypi mitenkään. Tankki täyteen 40euroa ja sillä körötellään kilometritolkulla. (bensaa tietty tarvitaan)
      Parkkipaikka löytyy aina ja elämä hymyilee.
      Eläköön pienet autot.

    • tämä on totta

      Mut mun työsuhde auto kulkee viäläkin halvemmalla, kun teidän äitin auto. Ei tartte tankata kuin pari desiä jeesuksen otsahikeä, niin sillä pääsee ikuisesti!
      Sellanen auto mulla on!


      Ps. Vastaus liittää polttoainekeskustelun palstan aiheeseen.

    • Uskonto on sairaus

      Hihhuleilla ei ole autoa, koska raamatussa neuvotaan käyttämään liikkumiseen omia jalkoja tai aasia.
      Kaikkien raamattuorjien pitää näin luopua syntisistä autoista, koska se on jumala/jessen tahto!

    • PuonTuoleinen

      Hah hah

      Arvoisa

      Tuo

      npuoleinen... Toki

      autosi tai moposkootterisi liikkuisi

      pyhällä

      hengellä

      jos h.. eei kun Jumla olisi

      olemassa.

    • Rouva Ryynänen itte

      Ja jumala määräsi kaikille muiden Mersua kadehtiville kamalan ripulin.
      tuonpuoleinen Atte-palstan runon riipijä, mene vessaan...kohta alkaa ankara vatsanvääntö.
      jumala ei koskaan jätä rankaisematta. Kirous tulee olemaan kamala, koska vessapaperi on sinulta loppu! Voi tulla huussiin h.e.v.e.t.i.l.l.i.n.e.n hoppu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe