Presidentinvaali 2012 - Presidenttitentissä Timo Soini - YLE TV1
7
52
Vastaukset
- rehellistä puhetta
ihmiseltä ihmisille voiko siihen enää mitään lisätä.
- 2+)
Mitä mieltä loppujen lopuksi Soini oli, palestiinalaisten ja Israelilaisten väleistä ?
- kuuntele itse
2+) kirjoitti:
Mitä mieltä loppujen lopuksi Soini oli, palestiinalaisten ja Israelilaisten väleistä ?
- Soini on
Kuin rasvattu luikero,luiskahtaa käsistä kun esitetään vaikeita kysymyksiä.
- kerroppa joku
vaikea kysymys mistä hän luiskahti ?
Koko kansan presidentti, joku seuraavista:
- Sari Essayah, uskonnon- ja omantunnonvapaus kuuluu kaikille.
- Eva Biaudet, olen feministi.
- Paavo Arhinmäki, mulla on tatuointeja ja käytän nuuskaa.
- Timo Soini, rosvot on saatava kiinni (Vennamo teesit)
- Paavo Väyrynen, enhän minä mutta ne muut.
- Haavisto, rekisteröity parisuhde.
- Paavo Lipponen, olen yli 70-vuotias.
- Niinistö, jep jep.
....sanottua ja kommentoitua.- hh
Kysymyksiä ehdokkaille : Kysyisin ihmisoikeuksista. Toteutuuko ne Suomen armeijassa? Olen käynyt sen ja olen sitä mieltä että alokas ei ole koirankaan arvoinen. Siellä otetaan oma mielipide pois, liikkuminen rajoitetaan ja alistetaan henkisesti armeijan tahtoon.Kun ihmisoikeuksista julkisesti puhutaan niin alistaako armeija nuoria miehiä mielivaltaisesti. Onko se teidän mielestä oikein ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616