Tällaista kehitystä on haluttu ja siinä onnistuttu, suuri on kaunista ja tehokasta. Yrittäjän päätös on investoidako vai eikö (ja tyytyäkkö pienempään palkkaan vai ei), suuret yksiköt tarvitsevat suuret (koneet,varastot ym.ym.) investoinnit miten se muuten toimisi? Suomipojan on kilpailtava muun Euroopan kanssa, miten se ilman tasoittavaa tukea onnistuisi? Arvovalinta! Katsokaa vähän laajemmin! Mitä tukia muualla Euroopassa maksetaan? Mikä on satotaso? Ja ilmasto!
Tämä iänikuinen tukirankutus on uskomatonta!
11
119
Vastaukset
- Niin on
"Tämä iänikuinen tukirankutus on uskomatonta!"
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- -
-
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- -
-
- -
-
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tämähän on koko palsta 'Maataloustuki' pelkästään
ja yksinomaan varattu maataloustukiaiheisille keskusteluille.
On jokaisen oma valinta tulla kuikuilemaan, mitä
täällä kirjoitellaan, joten ei ole mitään aihetta
valittaa.
Uiktus ja valittaminen vain ovat niin syvään uurrettuja
amatöörimäisten perheviljelmäpuuhastelijoiden
luonteeseen, että täälläkin pitää asiaankuulumattomasti
itkeä. Se kun on ainoa asia, minkä he kunnolla osaavat.
EU-tasolla tulisi työnjakoa tarkistaa, sillä se tuosta
aloituksen mutkutuksesta pitää paikkansa, että satotaso
ja ilmasto ovat muun EU:n alueella parempia. On yhteisten
resurssien tuhlausta edes yrittää täällä esimerkiksi
vehnää viljellä. EU-tasoisessa työnjaossa ohra ja ruokohelpi
olisivat Suomen alueelle sopivaa viljeltävää.- Palstan pääuikuttaja
tuli poraamaan hätäänsä, toki tuotantoedellytykset ovat keskieuroopassa parempia mutta ruuan hintaan sillä ei ole merkitystä, kaksinkertaista satoa ei tuoteta yksinkertaisella kustannuksella, tätä ei palstan pääuikuttaja Jo Vain tajua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492