Millainen on Nummelan ajotaito nykyään?

mävaan nummelasta

Kiinnostais tietää mitä kannattaa ottaa huomioon ku valitsee autokoulua. Onko sillä väliä millaisella autolla pääsee ajamaan? Olen kokeillut autoa vain pari kertaa meidän pihatiellä eikä siitä oikeen tullut mitään. Voisko joku kertoo kokemuksia millaisia on autokoulun teoriatunnit? Sisko kävi tuolla nummelan ajotaidossa pari vuotta sitten ja se kehu sen opettajan pitämiä tunteja. Oli kuulemma hauskat jutut. Olisi kiva tietää onko se sama opettaja siellä vielä. Nimi oli joku Jonne tai jotain. Tosta jussin abc:stä kuulee kaikenlaisia juttuja samoin bd:stä. Onko hinnoissa miten paljon "ilmaa", eli missä kannattaisi yrittää tinkimistä? Noilla nummelan kolmella autokoululla on niin eri tavat ilmoittaa niitä hintoja etten ite saanut siitä oikeen selvää. Antakaa pliis mulle jotain vinkkejä miten valita oikea autokoulu.

34

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskuuttaja

      Sun sisko on oikeassa, autokoulussa on tärkeätä "hauskat jutut"

    • sierra_rules

      Nummelan ajotaito oli loistava paikka! Kuuntele siskos neuvoja jos haluut hyvän autokoulukokemuksen. Itse viihdyin hyvin ja vuoden päästä 2-vaihe kutsuu kyseiseen paikkaan.

    • Samaa mieltä!

      Mäkin kävin I-vaiheen Ajotaidossa, oli mielettömän kiva kokemus!
      ja "hauskuuttaja", on se hauskuuskin tärkeää, ei sitä muuten jaksa opiskella. Kivempi jos on mukavaa opiskellessa.. :)

      Suositteken kanssa! Veli oli siellä mopokurssilla ja oli samaa mieltä!
      Koko perhe kannattaa siis ;)!

    • autokoululainen

      Oon tällä hetkellä Ajotaidossa ja oon kyllä tykänny :)

    • Kortillinen

      Opetus on iloista ja asiallista, ja toimistossa asiointi meni jouhevasti. Ajotunteja sai runsaasti ja kun vähän olin valmis joustamaan joistain kouluhommista niin sain kortin alle 2 kuukaudessa!
      Suosittelen!

    • Mamma -68

      Seurasin sivusta kun poika kävi Ajotaidossa autokoulun muutama kuukausi sitten, ja on kyllä sanottava että suosittelen paikkaa lämpimästi!
      Toimistossa tehdään paljon töitä sen eteen, että kaikki sujuisi mutkattomasti ja he joustivat myös maksuasioissa.Tuli sellainen olo, että välittävät aidosti jokaisesta oppilaasta ja se on harvinaista nykypäivänä!
      Poika kehui kovasti ajo-opetusta ja opettajaa!
      Toivottavasti tällaiset pienemmät perheyritykset saisivat paljon kannatusta, jotta isommat "ketjut" eivät jyrää alleen.

    • T.M.88

      1. open nimi oli varmaankin Janne?, ainakin sellanen opettaja siellä on.
      2. Tuo hinta on kuulemma "tiukka hinta", elikkä ei alennuksia anneta.
      3. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä kursseihin kuuluu: Ajotaidossa taitaa kuulua kaikki samaan pakettiin, eli ei ole eritelty ajoja ja kokeessa käyntiä ym, kun esimerkiksi kilpailijalla kurssiin kuuluu vaan ajot ja teoriat muut kulut tulee siihen vielä päälle-> hinnoissa siis on eroa! Ainakin sillon kun ite kävin niin Ajotaito oli edullisin.
      4. Facebookista katoin, niin Ajotaidolla on ihan uusi kalusto, niin B-kortti puolella kun pärräpuolellakin.

      Toiv. näistä olis apua valitsemisessa..

    • Sepe

      Hiukka hämmästyin kun löysin tän ketjun.. Kuitenkin on kyse Nlan peräkylästä..
      KYLLÄ, kävin ite autokoulun Ajotaidossa ja olin kyllä tosi tosi tyytyväinen. Empä osaa sanoa mitään muuta kielteistä kun sen, että kalusto oli mun aikana aika loppuunkulunut,,mutta nyt on ilmeisesti aika pränikkäää sekin.
      Siitä on tosiaan aikaa kun oon käyny täällä, mutta tuskin on muuttunut ainakaan huonompaan suuntaan. Oon kyllä suositellut kaikille tutuille.

    • apinaJeee

      Mä kävin nummelan autokoulussa, vittu ei lähteny auto ees käyntiin, ja kaikki oli päin vittua. Ja ajoin prätkä korttia kuormaautolla. Oli vitun vinhaa pesurissa.

      Nummelan autokoulu rules.

    • mäNla

      Suosittelen Ajotaitoa! :) tosi hyvää opetusta, mutta myös käytännön vinkkejä kaikkeen muuhun autoihin liittyviin juttuihin. Toimii ja oli myös sillon edullisin Nummelan autokouluista kun itse niitä aikoinaan vertailin..

    • Kortti 2 vuotta sitt

      haha ApinaJee... Nummelan autokoulu ja Nummelan Ajotaito on 2 eriasiaa.. :D
      Nummelan Autokoulusta (Jussin ABC) oon kuullu pelkkää pa*kaa! Opet huutaa ja toimistossa ollaan töykeitä.
      Ite kävin Ajotaidossa joten en muusta tiiä. Kaikki hoitu jouhevasti ja oltiin asiallisia ja ystävällisiä. Ajotunnit oli hauskoja ja niillä oppi . Kiitokset vaan opettajalle!

    • Tytsä91

      Nummelan Ajotaito on NYKYÄÄN aivan samalainen kun mitä kaikki ovat tässä jo kertoneet.. (:
      Opetus oli huumorilla höystettyä ja rentoa ja inssistäkin ekalla läpi :)
      Toimistossa asiointi oli mukavaa ja palvelu asiallista ja iloista . Samoin kun itse kävin muutama kuukausi sitten , niin oli edullisin Nummelassa. Ja kurssihinnat ilmoitettiin reilusti, eikä tullut ylläreitä. (toisin kun kaverilla joka kävi BD:ssä...)
      Ssuosittelen kaikille :)!!

    • kortti on

      Kävin Tanen aikana autokoulun ja oli kyllä ihan paras opettaja mitä saada saattoi ! (RIP)
      Tanen poika on nykyää kuulemma kyseisen paikan omistajana ja tutuilta olen kyllä kuullut että ei ole omena kauas puusta pudonnut . eli meno jatkuu yhtä loistavana.
      tänne aion poikani lähettää myös käymään mopokurssin ja myöhemmin myös autokoulun. suosittelen siis kaikille.

    • kortti löytyy

      itse kävin myös täällä ensimmäisen ja toisen vaiheen. ei oo oikeastaan yhtään negatiivista palautetta mitä voisi antaa. erittäin mukavaa oli ja kuten aikasemmin sanottiinkin niin huumorilla höystettyä opetusta, joka tehosi minuun parhaiten. 5/5

    • Prätkämamma

      Ajoin kesällä 2011 moottoripyöräkortin Nummelan Ajotaidossa, ja tykkäsin kovasti! Jumppasen Janne on kyllä ehdottomasti mukavimpia autokoulun opettajia mitä tiedän. Maksaa sai erissä ja toimistolla suunniteltiin mahdollisimman jouhevalla aikataululla kortin ajaminen, kun mies ajoi samaan aikaan Lohjalla pärräkorttia, hän sai odotella toista kuukautta että pääsi edes ajamaan... Terkut vaan Jannelle ja kumppaneille! :D

    • Gegguli

      Kyllä Ajotaidossa kannattaa käydä, Kalusto on aivan uutta ja opettaja parasta A-ryhmää, saataa olla jopa ihan hauska mies. Suosittelen!

    • Toivoton(ko)?

      Sain muutama kuukausi sitten kortin ja oli kyllä mahtavaa :)
      Suuri kiitos Jannelle ja Tealle loputtomasta joustosta ja kärsivällisyydestä autossa ja toimistossa ! Olen kovasti kiitollinen!

    • käynyt molemmissa

      Kävin I-vaiheen Jussin ABC:ssä ja II-vaiheen Nummelan ajotaidossa. Suosittelen ehdottomasti jälkimmäistä! Janne oli paitsi osaava myös mukava ja toimiston nainenkin ystävällinen. Jussin ABC:n opet oli ok, mutta toimistovirkailijalta sai aina hyvin tylyä kohtelua ja teoriatunteja pitänyt vanhempi herra ei myöskään ollut mikään ilopilleri..."huumorikin" meni enemmän sovinismin kuin huumorin puolelle.

    • m

      Lämpimästi suosittelen Ajotaitoa. Aivan älyttömän mukavat työntekijät. Itselläni oli Tane (rip) opettajana, jännitti parit ensimmäiset ajot aivan kamalasti mutta Tane sai rentoutumaan. Hyviä tarinoitakin kuulin :) Ystäväni oli sitte jannen opissa ja kovin hätä kehui. Joten Ajotaitoon vaan korttia ajamaan.

    • Kohta II vaiheeseen

      Samoinsamoin!!
      sain kortin puolisen vuotta sitten, ja en voi kuin kehua paikkaa!
      Toimiston nainen oli kuin varaäiti, oma äitikin ylisti että kun toimistotäti hoiti aina että olin oikeessa paikassa oikeeseen aikaan :D

      Janne on tosi mukava ja rento maikka, ja selkeesti ammattitaitonen!

      Suuri kiitos Ajotaidon poppoolle! (:

    • Ajokortillinen

      Täytyy kyllä kehua!

      Toimistolla oli oikein mukava asioida ja sitten vielä erityismaininta täytyy antaa Jannesta, erittäin mukava äijä ja hyvä opettamaan!

    • Ajokortillinen 2

      Voin myös vain kehua :)!

      Kaikki sujui mutkattomasti ja kohtelu oli reilua, asiallista ja ystävällistä!
      Janne on hauska ja tosi hyvä ope!Toimistossa homma toimii ja asioista huolehditaanoikein hyvin!

    • 123455

      siis yhdyn samaan ku muut :) erittäin hyvä paikka! todella mukavia ja ystävällisiä ihmisiä :) suosittelen erittäin lämpimästi !

    • Kantapään kautta

      Tää nyt on aikalailla samaa mitä kaikki on hokenut: eli loistava paikka!
      Kävin itse autokoulun I-vaihen Best Driversilla ja tuntui ettei mikään toiminut! Samaan aikaan ajanut kaverini oli Ajotaidossa ja ärsytti kovasti kun hän suitsutti kuinka mukavaa hänen autokoulussaan oli. Itse olin valinnut väärän autokoulun ja kyllä vitutti! Kaiken lisäksi kurssihinta oli jo valmiiksi kalliinpi kuin muualla ja siihen vielä lisättiin(!) auton käytttö kokeessa, joka oli semmosen 100e...
      Kakkosvaiheen kävinkin sitten kaverin kanssa Ajotaidossa ja oli oikein mukava päivä! Kaikki sujui jouhevasti, opetus oli hauskaa ja toimistolla kohtelu ystävällistä ja iloista.
      Huomatkaa kaikki siis, että sillä ON väliä mihin autokouluun menee. Kaikki paikat EIVÄT ole samanlaisia.

    • icemopodude

      ajoin nummelan ajotaidossa mopokortin tammikuussa. oli siistii saada kortti nopeesti vaikka synttärit olikin talvella. muut autokoulut vaan sano että pitää oottaa että lumet sulaa.

    • kgbj kn

      Menet autokouluun jossa on opettajt jotka käyttäytyvät fiksusti ja huumorilla...kuten aikoinaan Enska.
      Ei ole mitää väliä ajatko Nissan Micralla tai Porschella...ajat any way...

      • Huuruiset muistot

        Et tainnut olla Enskan oppilas :D


    • npfeghlbfljbf

      Olen tällähetkellä autokoulussa Ajotaidossa, ja kaikki on mennyt juuri niinkuin odotinkin eli tosi hyvin. Sisko kävi kans saman autokoulun muutama vuosi sitten ja kehui kovasti. En ole kyllä pettynyt, päinvastoin! Olen suositellut kaikille kavereille !

    • MammaratissaMammaRat

      Isot kiitokset Ajotaidon opettajille, jotka saivat tämänkin naisen uskaltautumaan ratin taakse!

    • ääääääääääääääääääää

      Eipä ole kauaa siitä kun itekin sain kortin ja iso kiitos Jannelle loistavasta opetuksesta! Paperiasiat hoidettiiin kerralla kuntoon ja maksuasioissa oltiin joustavia.
      Kiitos!

    • Kahdella pyörällä

      Ajoin moottoripyörä kortin tänä keväänä. Olin erittäin tyytyväinen saamaani opetuksen laatuun ja kohteluun. Hintakin oli kohdallaan ja hinnoittelu selkeä (ilmoitettu hinta piti sisällään kaiken mitä pitikin, mm. pyörän käytön kokeissa yms.) Voin lämpimästi suositella.

    • Juurikorttinsasaanut

      Juuri sain kortin (B-kortin) muutama viikko sitten ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Sain kortin alle 2 kuukaudessa ja inssin ensimmäisellä läpi.
      Opettajat ovat huumorintajuisia ja mukavia.
      Varsinkin Jannen tunteja odotin aina innolla!
      Nummelassa taitavat kaikki autokoulut olla n. saman hintaisia, mutta kurssien sisällöissä on hieman eroja. Itse soitin kaikki koulut läpi ja kyselin tarkkaan tiedot ennenkuin päätin. Enkä ole katunut!
      Suosittelen kaikille !

    • öööööööööööööööööööö

      just vähän aika sit sain kortin ja kävin ajotaidossa.
      janne ja ilkka on huippu opeja, suosittelen !
      toimistossakin asiat hoituu helposti

    • kauhea mainos

      Mainostaminen on suomi24 sääntöjen mukaan kielletty tällä palstalla. Joutaisi poistoon koko ketju, tuskin on muuta kuin yksi tai kaksi henkilöä kyseisestä firmasta useilla eri nimimerkeillä kirjoittanut koko jutun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe