Minkä vuoksi rukoileminen pitää tapahtua kädet ristittyinä???
KÄDET RISTIIN!!!
3
118
Vastaukset
Ei tarvi ristiä käsiä rukoillessa. Eikä tarvi mennä mihinkään erityiseen paikkaan rukoilemaan. Rukoillakkin voi ihan missä tahansa ja koska tahansa.
Se on vain tullut sellainen tapa ristiä kädet rukoillessa. Toki niin voi tehdä, ei siinä mitään. Raamattu kehoittaa rukoilemaan näin;
1. Tim. 2:8
Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;- tahmasormi
Tämä voi olla vähän hassu kysymys mutta toivoisin asiallista suhtautumista!
Voiko rukoilla jos kädet ovat likaiset? Jos on tehnyt jotain likaisia töitä esimerkiksi? Entä jos on suoranaisesti tehnyt likaisia tekoja ja kädet ovat niistä vielä tahmaiset niin voiko rukoilla anteeksiantoa heti, vai vasta käsien pesun jälkeen? - 16-qam
Käsien ristiminen on tärkeää!!!
Oletko koskaan pannut merkille, miten erilaisia radioaaltoja vastaanottavat ja lähettävät laitteet omaavat erilaisen antennin? Antennin muotoon ja mittoihin vaikuttaa mm. käytettävä taajuusalue sekä radiolähetteen polarisaatio. Rukouksessa ristityt kädet toimivat kuin antenni. Sanat ja ajatukset virtaavat aivojesi hermosoluista hermoratoja pitkin käsiin, josta ristityt kädet antennin lailla lähettävät rukouksen juuri sellaisella taajuudella että se menee Jumalan radiovastaanottimeen. Siksi on tärkeää ristiä kädet juuri oikein. Jos esimerkiksi liität kädet yhteen levyinä, menee rukouksesi suoraan jehovantodistajien valejumalan radioon, ja samaa taajuutta kuuntelee myös sielunvihollinen!
Eihän turhaan puhuta (k)ristinuskosta tai ristin voitosta!? Nämä sanat on Jumala antanut ohjeeksi ja opastukseksi oikeanlaisen rukousantennin rakentamiseksi.
Lisätietoja löytyy tuolta:
http://www.youtube.com/user/AntiCitizenX#p/a/u/0/n1A9vrsw6Hw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057