Stressiä vai sairaus?

Epätietoinen_

Olen piakkoin 17 vuotta täyttävä tyttö. Minulla on seuraavanlainen ongelma: Olen syönyt e-pillereitä noin 1,5-2 v. Yhtäkään niistä en ole unohtanut, enkä oksentanut tai ripuloinut viimeisen kuukauden aikana. Silti menkkani olivat hyvin niukat, ja tulivat vain parin päivän ajan nyt viimeksi, kun ne alkoivat viikko sitten. Verta tuli vain hyvin vähän ja se oli suurimmaksi osaksi limaa, jonka seassa oli verta. Johtuukohan mahdollisesti juuri e-pillereistä? Ainakin olen lukenut, että joskus ne ovat vain niukat ilman sen kummempaa syytä. Olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdynnässä useaan otteeseen kuluneen kuukauden aikana, ja suurimman osan ajasta käyttäneet myös kondomia. Seassa on kuitenkin myös kertoja, jolloin jätimme ehkäisyn vain pelkkien pillereiden varaan.

Viime aikoina minua on alkanut pissattaa ja rämppään vessassa puolen tunnin - 2 h välein, se vähän riippuu. Alaselkääni vihloo jonkin verran, kylkiä ja mahaa pistelee aina välillä. Tunnen alapäässäni painetta. Säikähdin, ja aloin heti epäillä raskautta. Olen tehnyt nyt kaksi raskaustestiä, molemmat olivat negatiivisia. Tänään kävin viemässä pissanäytteen päivystykseen josta otettiin pikatestit -> ei virtsatietulehdusta. Näyte menee kuitenkin vielä viljelyyn maanantaina. Mikä kumma minua voi vaivata?

Sukupuolitaudin mahdollisuuteen en usko, sillä olen poikaystäväni ensimmäinen ja ennen häntä olen ollut sängyssä muutaman kanssa, mutta käynyt sukupuolitesteissä ja kaikki olivat negatiivisia. Minua ei siis kirvele, pissassani ei ole verta tms. Käyn vain vessassa hyvin usein ja alaselkäkipu vaivaa suurimmaksi osaksi..

Voiko tämä olla vain stressiä ja sitä, että minua pissattaa koko ajan koska mietin asiaa jatkuvasti? Olen hyvin suuri stressaaja tyyppi ja viime kuussa kärsin mm. pää- ja mahakivuista, koska stressasin hyvin paljon. Haluan vielä lisätä, että olen aina käynyt noin 3-4 tunnin välein pissalla ja yleensä herään aina yöllä vessaan.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        97
        4419
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        29
        3283
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2370
      4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        35
        1378
      5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
        Ikävä
        33
        1058
      6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        32
        1016
      7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
        Sotkamo
        11
        1014
      8. 158
        997
      9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
        Ikävä
        6
        924
      10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
        Äänekoski
        12
        862
      Aihe