Putous 2012 Sketsihahmot

Putousfani619

Kuka on lempi sketsihahmosi Putouksen vasta alkaneelta kolmannelta tuotantokaudelta.
Oma henkilökohtainen suosikkini on Akun hahmo Usko. :D

28

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskofaniiiiiiiiiiiii

      minunkin lemppari on se usko! :))

    • kummos3e

      mun lempparikin on Usko. tykkäsin myös hieno-mummusta, jani-pertsasta, yosefiinasta ja varamiehestä
      ps uudet näyttelijät huonoja ja Iina parantanut hyvin viime vuodesta

    • Mielenkiinto

      E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K !

      • näyttää kuitenkin

        kiinnostavan..


    • dtdtdtd

      Täytyy sanoa että ainoastaan kaksi, Aku Hirviniemi, ja Iina Kuustonen, säväyttivät millään tasolla sketsihahmokisassa. Kaikki muut silkkaa p*skaa ainakin noin ensivaikutelmaltaan.....

      • PW is king

        Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
        Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.


      • Haittaakse?
        PW is king kirjoitti:

        Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
        Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.

        Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).


      • fastshow
        PW is king kirjoitti:

        Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
        Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.

        PW is king: Yhdyn sanoihisi, tuli heti sama mieleen, onko sitten porukka niin nuorta vai mitä ettei oo tosta kuullutkaan...


      • Sastori Pilli
        Haittaakse? kirjoitti:

        Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).

        Pastori Silli ei ollut homo, vaan niljakas naisten käpälöitsijä. Usko on nokialainen kaappihomopastori.


      • 48 + 69
        Haittaakse? kirjoitti:

        Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).

        Pastori Silli: Yleismoraaliton nilkki, joka avoimesti johdattaa karitsansa turmeluksen poluille. Rypee pornossa ja pimeässä rahassa aina tilaisuuden tullen.

        Usko Eevertti Luttinen: Periaatteessa varmaan ihan hyvää tarkoittava kuivia jaaritteleva uskonmies. Saisi vähän rypeäkin pornossa, josko hänen kaksimielisyyksiä suoltava alitajuntansa sitten rauhoittuisi.

        Hahmot on näyteltykin aivan eri tyyleillä, joten en nyt ihan hirveästi nähnyt yhtäläisyyksiä ammatin lisäksi.


    • jooppa212

      Tykkäsin uskosta ja sitten Hieno Ählgreenistä:)

    • sulofanijonyt

      Miun lempparihahmo on sulo, ihanan pelottava ja hauska :-D

    • gshjdhdksghlgkjhs

      Musta se Herppeenluoma oli paras! :)

    • Piia Potka ja Herppeenluoma

      • yksi mummu vaan

        rikun Hieno on aivan loistava hahmo ! Enkä kyllä ollenkaan ymmärrä,että miksei muka vanhuksista saa tehdä komediaakaan nykyään,Kyllä pitää olla tosi totisia torvensoittajia ja huumorintajuttomia idiootteja ,jos ei ymmärrä .Saahan lapsista ja uskovaisistakin sketsejä tehdä,miksei muka vanhuksista ...?
        Riku on sitä paitsi ehkä lahjakkain näyttelijä tässä maassa.


      • yksi mummu vaan kirjoitti:

        rikun Hieno on aivan loistava hahmo ! Enkä kyllä ollenkaan ymmärrä,että miksei muka vanhuksista saa tehdä komediaakaan nykyään,Kyllä pitää olla tosi totisia torvensoittajia ja huumorintajuttomia idiootteja ,jos ei ymmärrä .Saahan lapsista ja uskovaisistakin sketsejä tehdä,miksei muka vanhuksista ...?
        Riku on sitä paitsi ehkä lahjakkain näyttelijä tässä maassa.

        Kun vanhuksia pitäisi vaan kunnioittaa ja arvostaa. Viis siitä, että vanhuksissakin on huonosti käyttäytyviä, pikkumaisia ja suorastaan ilkeitä ihmisiä...


    • Minua ihmetyttää millaisen hulabaloon Putous on saanut aikaan lööppilehdissä. Valitetaan miten vammaisia ja vanhuksia herjataan...

      Muistelkaapa hetki Peteliuksen ja Kallialan, Speden ja Kummelien sketsihahmoja. Aika montaa niistäkin voisi pitää eri ihmisryhmien, kuten vammaisten ja mielenterveysongelmaisten pilkkaamisena.

      • 1+16

        Ja onko se hyvää huumoria? Että esim. sairaita tai vammaisia ivataan? Huumoria saa melkein mistä vaan, niin eiköhän nuo tekijät keksisi sitä jostain muustakin, kuin pilkaamalla em. ryhmiä... Ala-arvoista tuollainen. Samoin osoittaa suurta aivottomuuttaa vääntää p*skaa läppää pienestä pojasta, joka käy terapiassa! Kyllä niin meni maku koko pÄskasta, huumorintajuinen ihminen olen, mutta ihan jokaisesta asiasta ei huumoria pitäisi yrittää vääntää. Joo ja P.S, ei edes naurattanut...


    • tqyqehe

      Putouksessa pitäisi olla Rajoitus varoitus. Kielletty alle huumorintajuttomilta.
      Onkohan kanat loukkaantuneita siitä että munamies viimekaudell PILKKASI NIITÄ?

    • ***

      Yosefiina, Usko ja Hieno.. siiä kova kolmikko!!

      En ymmärrä miten IL:n gallupin kärkeen kiilasi J-P ja FB:ssä eniten faneja keräsi myös. Minusta siinä ei ole mitään hauskaa, samat ilmeet sillä kun edellisellä Iinan hahmolla.

    • niinpäniin...
      • Sulotar

        On se kumma kun mun suosikki putosi heti, tiesin ettei sulo voita mutta hauska ja SULOinen mörkö. Ainoa hahmo mikä on fantasiaa eikä "oikeasta" elämästä.


      • Sulo.
        Sulotar kirjoitti:

        On se kumma kun mun suosikki putosi heti, tiesin ettei sulo voita mutta hauska ja SULOinen mörkö. Ainoa hahmo mikä on fantasiaa eikä "oikeasta" elämästä.

        Sulo oli mun 3 parhaan joukossa. Ihme kun putos ekana!


    • Heh heh heee :-D

      Mun suosikki on Varamies.
      Inhokkini on Jani-Petteri. Surullinen hahmo, joka satuttaa realistisuudellaan. Toivon, että tippuu pois heti.

    • Bella--

      TOP 3 parhaimmat:

      1.Usko Eevertti
      2.Leena Hefner
      3.JP

      muista en pidä..Potka oli surkein,onneksi putosi..toi enemmän myötähäpeää jutuillaan kun nauramista.

    • lsdfjlöasjldsfjlösdj

      TOP 3
      1. Usko - parhaat jutut ja show
      2. Hieno - rollaattori "Harley Parkinson" räjäytti potin
      3. Jani Petteri - yhden vitsin hahmo: "Haittaakse?" - mutta parempi kuin loput...

      BOTTOM 3
      4. Heffner - rasittava
      5. Yasmine - rasittava
      6. Varamies - tylsä

      • Varamiestä kaivataan

        Mun TOP 3 kaikista mukana olleista hahmoista:
        1. Varamies
        2. Yasmine
        3. Heffner

        BOTTOM 3 kaikista mukana olleista hahmoista:
        Jani-Petteri
        Piia Potka
        Sulo


    • repsahdus

      Turha kattoo jos ei naurata! Ite hekotan ja räkätän itteni kipeeks ihan joka jakson aikana! :DDDD tosikot vaihtakoot kanavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe