kohta kerjäävät käteistä, nyt olis Kataisella fantastinen tilaisuus ottaa lainaa pienemmällä korolla ja lainata eteenpäin isommalla korolla ennen kuin muut vievät potin. http://www.guardian.co.uk/world/feedarticle/10029565
Italiassa selitellään jo
3
90
Vastaukset
- Fa fan culo
puttana berlusconi!
Tue solo, puttana.
!capo", hahahahahahahahaa! Heh. Italialle ei kannata lainata mitään. 20 vuotta valtionlaina ollu yli 100% yli BKTn ja nyt aletaan EMUssa heräämään, että vakaussopimusta on pakko alkaa noudattamaan. Kyllä Italiaan tulee joko helkutin moinen muutos talousrakenteisiin tai saattaa jopa Italia jättäytyä Eurosta. Siis mikäli vain Saksa ja Ranska taipuu tuollaiseen. Itse en toki usko, että mitään todellista uhkaa Italialle nämä maat uskaltaisi laittaa. Ehkä jonkun mitättömän "sakon" jolla ei ole mitään vaikutusta Italian käyttäytymiseen.
Alkutalvesta Italialle tulee satojamiljardeja uusittavia lainoja. Kyllä ne korot nousee Italiassa vielä varsin korkealle. Ja vielä kun luvataan EUlle taantumaa, niin USAn parantuneista näkymistä huolimatta Italialla saattaa olla kovat paikat vielä.
Italiaa ei pelasteta lainoilla vaan Italian tarvitsee tehdä muutokset talouteen ja sitä kautta lainojen korot laskee. Itse en usko Italialaisten taipuvan niin suuriin muutoksiin talousrakenteissa, joten Italian velkaantuminen jatkuu tulevaisuudessakin vakaussopimusten vastaisina, vaikka pitäisi päästä alle 60%n valtionvelkatasossa.
Jos puhuttaisiin henkilöistä tai yrityksistä, jotka velkaantuu valkaantumistaan, niin ainakaan Suomessa tuollaiselle ei myönnettäisi centtiäkään lainaksi. Vielä kun Suomessakin valtion lainojen korot on nousussa Euron takia. Jopa täällä Eurolla on negatiivinen vaikutus. Italialle ei pidä myöntää centtiäkään muuta kuin enintään IMFn kautta ja IMF ei myönnä sille mitään, jollei Italia itse tee muutosta kurssilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379