mitä mieltä te olette asiasta..? jos läeheiseni on päässyt taivaaseen ja silloin kun minä toivottavasti sinne pääsen onko minua vastassa siellä hän sen ikäisenä kun hän on itse kuollut?
kun ihminen kuolee, vanheneeko hän?
10
367
Vastaukset
- mw7
Muutamille tutuille edesmennyt on ilmestynyt ja he ovat olleet n. 35 v. näköisiä.
- pohdiskelenvain
Riippuu varmasti omasta mielikuvituksesta ym. seikoista päässäsi, ja siitä miten tulkitset asiat. Jos henkilö kuolee 60-vuotiaana, niin viiden vuoden kuluttua usein ajatellaan, että nyt hän OLISI 65-vuotias, jne. Mutta me tietysti kuvittelemme henkilön sellaisena kuin me hänet muistamme. Kuvittelemme usein alitajunnassamme, että sukulaislapset, jotka näimme 25 vuotta sitten ovat edelleen lapsia, vaikka oikeasti he ovat jo aikuisia ja heillä on perheet.
Numeroissa me vanhenemme tietysti kuolemankin jälkeen, mutta kehon vanhenemisprosessi tietysti pysähtyy, tai muuttaa muotoaan kun kehomme mätänee haudassa tai jos on tuhkattu niin se todellakin pysähtyy kokonaan.
Tietysti eri asia teillä, jotka tosissanne uskotte ruumiin ylösnousemukseen... - Minä vaan
Omainen varmasti voi näyttäytyä rakkailleen millaisena vain. Tällaisen kuvan olen saanut meedioiden kuvauksista. Näyttäytyy sellaisena kuin omainen hänet parhaiten muistaa esim. unessa tai muuten.
- jk
ei vanhene
- kauniita ollaan sitt
Olen kuullut muutamista taivaskokemuksita, jolloin esim, keskosena kuollut tai sitten vahus on ollut taivaassa nuoren juuri kukkaan puhjenneen ruumiissa, nois 24- 25, mutta paljon kauniimpana. siellä on rammlla kaikki jösent, ei ole geenivirheiden tuomia puutteita ym.
- Jokujostain
Siellä ei ole aikaa, eikä siellä myöskään ole ruumista. Ihmiset ovat siellä useimmiten kuin lasten kaltaisia. Kysymys "ovatko kaikki nuoria ja seksikkäitä" siellä on todella harhaanjohtava. Henkiolennoilla ei ole ruumista ollenkaan. Se mitä sinä "näet" siellä on oikeastaan vain heijastus. Ei siellä "ole" yhtään mitään. Ne ovat vain eräänlaisia hologrammeja.
Uskoisin kaikkien olevan jotenkin keski-ikäisiä. Jos porukka olisi saman näköisiä kuin kuollessaan voisi olettaa myös olevan yhtä raihnaisia. Eli väki makoilisi pitkin ja poikin nurmikkoa. Tosin entä lapsena kuolleet. tulisiko heistä kuollessaan aikuisia?
-
Sitten kun niin ei muuta kuin sukututkimusta tekemään.- Luonnollinen asia
Mitään "taivasta" ei ole olemassakaan. Kuoltuaan ihminen vapautuu, niin ruumiistaan, kuin tämän maailman asioista, jotka voivat eläessä tuntua raskailta.
Kuolema on luonnollista, ei mitään ihme metafysiikkaa, saati uskontoa, jota jotkut täällä herkässä mielentilassa oleville ihmisille tuputtavat, mikä pitäisi lailla kieltää.
Kuolema on yhtä luonnollinen asia, kuin puun kasvaminen, meren aallot, tai tuuli. - missejä sitten
Jotka ovat saaneet käväistä taivaan esikartanoissa, niin siellä ollaan nuoria kauniita aikuisia. Myös kaikki "valuvirheet" ovat poissa: ei ole liian suurta enää, länkisääriä ym.
- wewes
Hölmöläiset ei ole mitään taivasta eikä tuonpuoleista. Ihminen muvittelee kaikenlaisia hömpötyksiä helvettejä ja saatanoita sun muuta mielenvikaista läpändeerusta. Kun kuolet olet vain mätä raato ja toisaalla syntyy uusia ihmisiä maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517033Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414774HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1411989
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161479
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki211263mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111153