Pyhyyden humahdus on luulouskoa

syntinen,

Syntimme ovat siis anteeksi annetut, ei tehdäksemme oman himomme ja mielihyvämme mukaan, vaan niinkuin Ilm. 22: 11 on kirjoitettu: joka vanhurskas on, se tulkoon vielä hurskaaksi, ja joka pyhä on, se tulkoon vielä pyhäksi. Mutta joka paha on, se olkoon vielä paha, ja joka saastainen on, se tulkoon vielä saastaiseksi. Lyhyesti: aarteemme se on uskomme laita on tällainen: emme ole sitä vielä kokonansa saavuttaneet, se on meille vain luvattu ja sanassa lahjoitettu; me nyt tosin omistamme sen uskossa, mutta ei koko elämässä ja täydellisessä nautinnossa. Sentähden on meidän edelleen raataminen ja sotiminen, että usko ja sen hedelmät meissä kasvaisivat ja lisääntyisivät, eikä synti, niinkuin Paavali, Room. 6: 6, sanoo: tieten sen, että meidän vanha ihminen on ristiinnaulittu Kristuksen kanssa, että synnin ruumis pitää turmeltaman, ettemme tästedes syntiä palvelisi. Sisällinen eli uusi ihminen meissä ei tule yhdessä hetkessä täydelliseksi, vaan sen pitää päivästä päivään aina kuolemaan asti tuleman vahvemmaksi. Sentähden ei saa kristitty olla laiskana, eikä luuloitella jo kaikki omistavansa täydellisesti, vaan hänen pitää kasvaman uskossa ja hengen hedelmät hänessä lisääntymän

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perinnäisoppi on kyllä hirveä mitä sinä ja muut saarnaa surakunnassa,, oman kadotuxeen asti kun puolustelee miten saa olla suuressa antexiannossa loppuun asti mutta synhnissä..

Ei Uudessa löydy mitään rikkeittä ja virheitä eikä myöskään syntiä.. Lopeta jo vääristelemään Sana..

• Sinulla saattaa olla sisimmässäsi aarre kätkettynä, Savis.

Varjele aarrettasi, jonka Jumala on sinun sydämeesi antanut.
        Anna Jumalan kasvattaa sitä armonsa ja Pyhän Henkensä kautta.

Sinun aarteesi on vasta sinapinsiemenen suuruinen, koska et ole antanut sen kasvaa. Ylpeydessäsi olet lähtenyt rehentelemään lahjallasi, jonka olet ilman omaa ansiota saanut. Nyt sinun tulee nöyrtyä lapsen kaltaiseksi ja odottaa Jumalan antamaa kasvua.

Niinkin huonosti voi olla, että aarteesi on jo lopullisesti kuihtumassa ja menetät kohta sen lopullisesti. Muista tämä: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."

• masalin,,

Pyhyyden päähännousu ja sen lisäksi näkyy kusi loiskuvan tyhmässä pässin päässä kun sanonhorola tuomitsee itse itsensä hornan perimmäisille osille.
      Palstan kauhistus ja sen opettaja jatkaa eksyttämistään.
      Tosin tyhmä pässi ei koskaan voi eksyttää valituita eikä h-laisiakaan koska he ovat jo muutenkin eksyksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe