Kaikki on hyvällä mallilla.
Ylihuomenna täräytän Soinin numeron vaalilippuun.
13
65
Vastaukset
- numero pullosta?
Ei eipä häävisti asiat...
- menet siis
kännissä äänestämään
- Jytkympi
Niinpä täräytän minäkin ! Enkä kännissä, enkä pullosta....
Ajattelurajoitteiset täällä vaan solvaavat kaikin tavoin perussuomalaisia ja tällä tavoin vain lisäävät jytkyn voimakkuutta !- älä valehtele
kännissä olet aina ja äänestät kännissä ja jytky on housuissasi. äänestyspaikalla haistavat kyllä persujytkysi housuistasi
- Kuoropoika
Mä en täräytä, mä oon työmatkalla Vatikaanissa.
- Toiselle kierroksell
Niin tekee kuule moni muukin. Hyvä, että Suomen kansa on oikeilla jäljillä viemässä Timo Soinia kohti finaalipaikkaa.
Minäkin meinaan äänestää Timoa I kierroksella, toivottavasti mahdollsimman moni muukin. Ottakaa kaverinne myös mukaan äänestyspaikalle. Timon numero on 3.- Soini huipulle
Ehdokasta ei ole tarvinnut vaihtaa eduskuntavaalien jälkeen, joten Soini on ja pysyy suosikkina.
- Kakkonen = ykkönen!
Terve vaan.
Tavataan sitten äänestyskopeilla toisella kierroksella, ja äänestetään molemmat sitten Haavistoa, joka siis on nyt numero 2.
Kakkonen on siis uusi ykkönen!
Soinikin hyväksyy ratkaisumme, ettei Nato-Niinistöstä tule kakkoskierroksen voittajaa ja Guggenheimin kummia.
- on hyvä numero
niin minäkin 3....
- numero 2 paras!
Minä kirjoitan numeron 2, se on kaikkein paras, meidän toisen ehdokkaamme numero.
Äänestetään Pekka Haavisto toiselle kierrokselle, vain hän voi voittaa Niinistön!
- Jeeeeees
Vihdoinkin suomella on presidentti joka johtaa suomea sairaalasta.
- Persidentti
Tämä persitentti kiittää:
http://static.iltalehti.fi/presidentinvaalit/soinijuttu0301LL_pd.jpg
Kiittääkö joku muukin huumoristasi, en osaa sanoa.
Jos siinä nyt on kehumista kuinka AAA-Suomi vajosi Uudeksi Unkariksi BB- luokkaan. - kipin kapin kipin
SUOMEN PUOLIA PITÄVÄ PRESSA.on SOINI.äänestämään.kaikki..nukuvatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616