ja takuu eläkettä koska kuulen ääniä ja olen pääitohtorilla käynny ja se yhty niihin elektroniisn ääniin huoneessa jossa naiset lukee mun aivoja.
Vastaukset 11
- henriks ijas
korvauskiakin ois halunnu 100 000 euroa tai 246 000 euroa pelkästä ilmoituksesta.
- henriks ijas
en kykene töissä oleen koska naiset jatkuvasti kiusaa mua äänillänsä.
elektroniikkalaitteet apuna.- henriks ijas
eikä työssä olo sitten ole mielölyttävää pelkä'stään haittaa itselle aiheuttais.
jos yrittäis kestää niitä ja tehdä töitä samaan aikaan.
- gdsf
Parempaa lääkitystä?
- henriksoni871
ei välttämättä parempaa lääkitystä mutta ne osat ois tärkeitä 100e kun pistää valtio lisärahaa joka kuukausi niin alkaa toimimaan talokin.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
ei välttämättä parempaa lääkitystä mutta ne osat ois tärkeitä 100e kun pistää valtio lisärahaa joka kuukausi niin alkaa toimimaan talokin.
puuttuu tuota polyesterivaahtoa seinän mitan ja sen tarvii siihen rahaan.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
puuttuu tuota polyesterivaahtoa seinän mitan ja sen tarvii siihen rahaan.
eristäny 2 seinää ja ei kolmatta voi olla eristämättä.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
eristäny 2 seinää ja ei kolmatta voi olla eristämättä.
pakkaset kovat ja ei se onnistu ilman sitä 100euroa.
- ts
ahaa
- jj
siksi
- henriksoni871
eläke pysyy ja toivoisin siihen 100euron korotuksen osiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556