Hyvät naiset ja herrat - moderointiviikko on päättynyt!

Mover

Palsta saattaa olla, ylläpidonkin mielestä, nyt siistimmässä kunnossa kuin koskaan - koska kuluneen viikon aikana kävin joka ainoan julkaistun viestin läpi - ja tarpeen tullen joko jätin, moderoin tai vastasin siihen.

Näette, että kommenttejani on tällä hetkellä etusivulla aika iso osuus - mutta se johtuu nyt siis paljolti siitä, että koska olin aktiivisesti paikalla, aktiivisesti myös kirjoittelin.

---

Evästin Teitä moderointiviikkoon näin:

Mielipiteesi on minulle tärkeä.

Onko moderointiviikon aktiivisempi viestien moderointilinja parempi kuin tähän asti käytetty? Perustelut?

Onko oikeat viestit moderoitu? Perustelut?

Ovatko ne oikein moderoitu? Perustelut?

Anna palatetta niin ylläpidolle kuin minullekin sähköpostiini.

Viihtyisää rasismipalstan seuraamista ja kirjoittelua!

Lisäksi pyysin teiltä kantoja

- sananvapauteen

- moderointiin ja

- tietysti, edelleen, rasismiin.

---

Kiitos, arvostetut palstalaiset, sain täyteen, mitä pyysin.

"Täällä!" -nimimerkki oli sitä mieltä, että moderoinnissa rikotaan sananvapautta. Kun kysyin häneltä missä se tapahtuu - ja totesin, että oli ainakin hänen kommenttinsa julkaistu ja jätetty, jäin kuitenkin vastautsa vaille. Mielenkiintoinen keskustelu sillä kertaa raukesi.

Moderointiani arvosteltiin myös sen vuoksi, että samalla osallistun keskusteluun. Siihen vastasin, että korjaan ilman muuta moderointiani sikäli, kun siinä ilmenee huomauttamista. Nyt on vain niin, että palautetta virheellisistä moderointipäätöksistäni en saa - vaikka taajaan mainostan allaolevaa sähköpostiosoitettani, jonne sitä saa lähettää.

Uskokaa tai älkää, mutta itseänikin haittaa joskus se, että minun kuvitellaan jotenkin olevan etulyöntiasemassa keskustelun suhteen, kun tähtimerkki killuu rinnassani. Asia minun mielestäni kuitenkin on niin, että sikäli kun keskustelua käydään asiallisesti, oikein argumentein ja ne saavat pysyä, niin ainoastaan elinkelpoisin kanta keskustelussa on pärjäävä.

Lukitut moderointiviikon aloitukset on pääsetetty karkuun - tämä pysyy tämän viikon täällä ylhäällä - ja toivon, että puratte tänne omat loppufiiliksenne.

Ja...

...keskustelu jatkukoon...

Terveisin,

[email protected]

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :¡:

diu

palstan sensurointia pitäisi tehostaa vielä entisestään. Vöoisin ruveta 2 seriffoksi poistamaan täältä kzikki maanpetturihyysäreitten törkyviesti.

• :¡: kirjoitti:

palstan sensurointia pitäisi tehostaa vielä entisestään. Vöoisin ruveta 2 seriffoksi poistamaan täältä kzikki maanpetturihyysäreitten törkyviesti.

Kiitos, :l:, minulle riittää mainiosti se, että "etukäteismoderoit" hieman omia viestejäsi(!)

diu

• :|:

tere Moveri!

Pistän sulle kohta sähköpostia.

• Kiitos, luin postin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77