Miten voi saada ystäviä, jos ei tunne ketään jonka kautta tutustua "piireihin"? Harvemmin tulee käytyä baareissa eikä opiskele...
Ystäviä/kavereita/tuttuja?
12
151
Vastaukset
- lkjhgf
Samaa miettinyt itsekin....
- stop<<
saamma pohdin minäkin .no netti on varmaan hyvä keino ja sit jonkun harrastuksen kautta kirjoitellaan .stop
- asdsadas
Minkä takia tälläinen tuli Vantaa -palstalle?
No joo, itsekin olen aika yksinäinen...- kadjusa
Vantaalla on tosi kivoja harrastusmahdollisuuksia, vantaan opiston sivut. Kattelkaahan. Harrastusten kautta löytää paljon uusia mukavia ystäviä, koska intressit on samat. Ei muuta kun rohkeasti uutta kohti.
- kummalista1
miks ei olis saanut tulla !
- Jumbotar
No itsekin vantaalle muualta muuttaneena,niin mun mielestä tää netti on ehdottomasti nopein ja helpoin kanava tutustua uusiin ihmisiin. Varsinkin sinkkuihmisten esim treffit ym.
Olettaen että on valmis myös tapaamaan ns:livenä eikä vaan jää kirjoittelee tänne.itse huomannu että itseasiassa paljon ihmisiä pk seudulla ketkä etsii jos ei kumppania,niin ystäviä kavereita ym. - toivon kipinä?
mutta valitettavasti harvat uskaltaa sitten tapaamaan henkilökohtaisesti face to face... perustuu omiin kokemuksiin.
- j.........
jeps itekkin miettinyt just tätä.. oon itse muuttanut vantaalle loppukesästä ja olis kiva saada uusia tuttavuuksia pk-seudulta:) -Johanna- yhteydenottoja voi ottaa sähköpstitse: [email protected] tai sitten facebookissa: https://www.facebook.com/Mustaleski?ref=tn_tnmn
- kehä-III
Täällä olis vajaa 4-kymppinen Yh-iskä, jolle kelpais seuraa vaikkapa kaffeelle, salille, lenkille, leffaan..............
- yh nainen
Kelpaisko toisen yh naisen seura sulle. itse muuttanut tänne vantaalle vasta ikään ,
- oletko normaali?
Oletpa tosi uusavuton tai sekopää! Mitenkähän ennen ollaan tutustuttu? Ei ainakaan ole palstoilla kyselty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760