kun työttömyyskorvaus on niin pieni ja toimeentulotuki on pieni. Rahat loppuu jo viikossa, kun korvaukset on niin pieniä.
Nyt on 6 e loppukuuksi rahaa, eikä ruokaa kaapissa.
Kaikki kun on noussut niinpaljon niin tulo ei riitä kuukaudeksi.
Voiko työtön tehdä työtä etteimene veroa?? Kuinka paljon saa ansaita ettei menetä tukia???
Mistä saisi rahaa
6
135
Vastaukset
- Hakeudu hoitoon
Kyllä ne rahat riittää kun vaa panee riittämään!
- mjhh
Selvitin tuossa kun olin vuoden työtön. Jos saa ansiosidonnaista työttömyyskorvausta
niin voi tehdä hinenen töitä siten että 50% palkasta vähennetään työttömyyskorvauksista mutta silti jää hivenen enemmän taskuun kuukaudessa.
Jos saat työmarkkinatukea ja toimeentulotukea niin et voi saada tilillesi mitääm ylimmääräistä. Jokainen euro vähennetään 1/1 tuesta. - Selkeää
Mene työhön.
- ......::::..
hakeudu seuralaiseksi jollekin....Nykyisin varsinkin iäkkäämmät miehet ovat valmiita maksamaan viikonloppuseurasta.
- Työtön köyhä
Mä en oo ikinä saanu toimeentulotukee, vaikka tuloja ei ole kuin työmarkkinatuki ja asumistuki. Pakollisten laskujen (vuokra, puhelin, kotivakuutus, sähkö, laina) mulle jää n.120€/kk elämiseen, sillä on pakko pärjätä.
- Tukkikallee.
Työmarkkinatuki=toimeentulotuki. Samankokoisia tukia mutta muuttaa nimeenmuotoa siinä vaiheessa kun et ole enää työkelvollinnen viranomaisten mielestä. Kelan asumistuki on saman niminen tuki kokoajan. Työmarkkinatuen alaisena olet velvollinen otta osoitettua työtä,työharjoittelua,kursseja etc vastaan tuen menettämisen uhalla. Toimeentulotuella ei ole tätä uhkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770