Täytyy nyt kysyä kun ei ole kovinkaan paljoa kokemusta näistä lääkäreillä käynneistä. Ole joskus vuosia sitten käynyt gynellä ja saanut Yasmin pillerit ja niillä on nyt menty, nyt mielessäni on kuitenkin käynyt, että haluaisin kokeilla tuota ehkäisyrengasta. Tänne tuppiksen terveyskeskukseen en todella halua mennä eikä täällä ole kuin yksi yksityinen ymmärtääkseni yleislääkäri, voikohan hän määrätä renkaan sekä tehdä tarvittavat tutkimukset, kun ei täällä ole lähimaillakaan gyneä.
Käyttekö aina gynellä ja voiko gyne tehdä kaikki kokeet vai oletteko joutuneet käymään kokeissa jossain muualla?
Mistä lääkäristä apua?
4
50
Vastaukset
- yleislääkäri on ok
Kun mitään erityistä ongelmaa ei ole, niin ihan hyvin voit vaihtaa ehkäisyrenkaaseen ja käydä siellä yleislääkärillä. Yleislääkäreitähän terveyskeskuksessakin yleensä on. Jotkut työterveyslääkärit hoitavat myös ehkäisyasioita, riippuu työnantajan tekemästä sopimuksesta.
Välillä on hyvä ottaa papa ja tehdä sisätutkimus, jonka lääkäri varmaan tekeekin. - fdsasdf
Mä olen käynyt elämäni aikana yhden ainoan kerran gynekologilla ja silloinkin vaiva oli sellainen, että terveyskeskuksen yleislääkäri nosti kädet pystyyn ja sanoi että hän ei osaa tehdä asialle yhtään mitään ja kirjoitti lähetteen gynelle.
Yleislääkärit ovat noita gynekologisia tarkistuksia tehneet silloin kun on tarvinnut. - -
Yleislääkärillä itsekin olen käynyt aina. Ei ole ollut oikeasti mitään vaivoja, joihin olisin erikoislääkäriä tarvinnut. Eihän ehkäisyn hankkiminen (tai vaihtaminen) mikään gynekologinen vaiva ole.
- urpo12
Ok, kiitos avusta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862