Puhelinmyyjäkö?

Minulle on soitettu pari kertaa sellaisesta numerosta kuin 030-6886540. Onko jollain tietoa minkä yrityksen tms. numero on kyseessä? Onko mahdollista että se on ulkomailta jolloin siihen ei kannata vastata?

14

6909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se sittenkin kotimaasta soitettu kun katoin tarkemmin.

    • ................
    • Mutta mietin voiko se olla ulkomailta soitettu kun alussa oli Suomen suuntanumero, se 358?

      • ...................

        Jospa se sitten kuitenkin oli Suomesta soitettu.Ei kannata ainankaan takaisin soittaa.


    • -arppa-

      mulle soittelee samasta numerosta aamusta iltaan, viimeksi tänään ysin maissa. en vastaa moisiin ollenkaan... ärsyttävää puhelinhäiriköintiä

    • Ana

      Minulle on soitettu tästä numerostä nyt, ja minä vastasi. He puvuivat suomea, ja sanoivat jotain sähkoä (en ole varma). Koska en puhu suomea hyvin, kerroin että en ymmärrä. Mutta hän en puhu englantia myös... Se on ehkä mainos

    • Dingdingghy

      No voi vittu, se on Fortumin puhelinmyyjä, yrittää kilpailuttaa sähkösopimuksia...

    • Ei tärkeetä

      Telecenter. Puhelinmyyntiyritykset

    • ei kiitos

      Sama juttu, ei olisi kiva laittaa mitään kieltoja, mutta aika ikävää, että puhelinnumero näyttäisi 03-alkuineen aivan kuin olisi jokin Pirkanmaan puhelinnumero

      0306886544 (8.10.2014).

    • ikäviä numeroita

      Jos se olisi sähkökauppias, niin voi voi sentään, juuri tuli vaihdettua sähkösopimusta, niin eikö sentään siitä voisi olla tieto jossain tietokannassa.

      Ei kai sitä heti taas edes saisi vaihtaakaan.

    • omituista

      Minulle soitti juuri ja kertoi olevansa jostain vakuutusyhtiöstä? :o

    • komppa

      Tyrkyttää myös fortumin yhteistyökumppanin vakuutusta..

    • ÄLKÄÄ_VASTATKO_SILLE

      Hivenen vanha ketju, mutta sama numero jatkaa toimintaa edelleen, joten nostetaan ylös.
      Minulle on soitettu viimeaikoina tästä numerosta häläreitä.
      Nyt viimekerran kun soitti kerkesin vastaamaan nopeasti, kun oli kännykkä vieressä. Vastasin ja sieltä kuului vaimeaa taustahälyä ja tyyppi löi luurin korvaan samantien. Eli ihan puhdasta törkeää puhelinhäiriköintiä!

      Fonecta Finder ei anna mitään hakutulosta numerolle. Google on tosin täynnä tarinaa tästä numerosta, joten tein itselle ja suosittelen myös kaikkia muita tekemään näin: lisää numero automaattisen hylkäyksen listalle omasta kännykästäsi. Tuolle ei missään nimessä kannata vastata ja automaattisella puhelunhylkäyksellä se hoituu helpoiten.


      PS. Lukekaapas Jari Vikmanin tarina ko. numerosta (linkki aukeaa myös niille joilla ei ole Facebookkia):
      https://fi-fi.facebook.com/FortumSuomi/posts/924388667600734
      Häirikkö sietäisi joutaa linnaan moisen paskan ja kotirauhaa häiritsevän häläripilailun takia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe