Olisi tarkoitus lähteä johonkin baariin tässä joku viikonloppu pitkästä aikaa ja yksin ei olis kiva mennä. On mulla mies mutta sen kanssa ei oo baarissa oikein kivaa, joten etsin nyt seuralaista.
Illanvietto seuraa Kuopioon?
10
816
Vastaukset
- pitkästä aikaa
Eikö löydy halukkaita?
Olen nainen iältäni 30 . - rii83
Hei,itse olen nuorekas 28v sinkku neiti,ja baarikaverit vähissä :) minkä "tyyppinen" olet?kiva olisi seuraa saada..minkälaisissa paikoissa tykkäät käydä jne?
- pitkästä aikaa
Olen ainakin iloinen luonne. Millanen itse olet?
- tenukeppivaan
Millonkas olet sinne baariin lähdössä? itse olen mies 30 ja voisin lähteä seuraksi
- pitkästä aikaa
En vielä tiedä millon mutta voisin ilmoittaa kun tiedän. Voisitko antaa vaikka s-posti osoitteesi niin ilmoitan sulle?
Millanen mies muuten olet?
- tenukeppivaan
Ihan normimies normipäivineen ja normitöineen unohtamatta normijuttuja :D
[email protected] laita sinne viestiä - arse017
Moikka!
Olisin kuopiossa vailla hyvän naisen seuraa,mentäs syömään ja sitten leffaan tai baariin juttelee,muuttanut vasta tänne,eikä vielä kavereita ole!- pitkästä aikaa
Tää olikin mun alotus, en ees muista otinko yhteyttä tohon tenukeppiin.
Kerro vähän itsestäsi, sukupuoli, ikä yms.
- pitkästä aikaa
Ei tainnu arsee kiinnostaakaan.
- tallokepuli
Hei, täällä on iloinen ja hauska mies 30v. Seuraa vaikka täksi illaksi kuopioon. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo :) "pitkästä aikaa" ,Paiskaa postilla jos kiinnostaa :) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135