Jeesuksen veri pesee syntiset ihmiset puhtaiksi.
Vielä täällä ajassa ollessamme ei armon ikkuna ole suljettu.
Olipa ihmisen synnit, vaikka veriruskeat, niin silti Herran kerran Golgatan keskimmäisellä ristillä vuodattama veri on synnit sovittanut.
Se ei ole oikeudenmukaista, että jokainen ei itse vastaa omista teoistaan ja niiden seuraamuksista. Mutta se on armoa, että on syyttömäksi julistettu, vaikka olisi tuomion ansainnut.
Ja tämä armo on oikeudenmukaisesti mahdollista siksi, että toinen on kantanut sen rangaistuksen, jonka jokainen olisi itse ansainnut. Jeesus on sovittanut sen rangaistuksen, jonka ihminen itse on ansainnut. Siksi tuntuu omituiselta, että sellaisesta kieltäydytään, että voidaan päästä syynalaisuudesta pois.
Eräänä päivänä ihmiskunta tulee vielä huokaamaan, siitä mikä maanpiiriä tulee kohtaamaan.
Siksi jokaisen tulisi pohtia omaa suhdettaan Jumalaan, ettei hänelle kävisi niinkuin rikkaalle nuorukaiselle, jolla oli kylliksi nauttiakseen loppuelämäkseen, mutta hänen sielunsa kuitenkin vaadittiin: "tänä yönä" pois.
Tai, että leivän yltäkylläisyys ja huoleton elämä, ei erottaisi ihmistä köyhästä ja kurjasta.
Tai, että elon huolet ja murheet eivät saisi siementä tukahdutettua.
Jeesus tuli tänne maailmaan ihmiseksi siksi, että Hän itse synnittömyydessään sovittaisi sen minkä ensimmäinen ihminen paratiisissa rikkoi.
Ja läsnä Hän kertoi olevansa mm. köyhissä ja kurjissa. Ja Hänelle tehtävän palveluksen silloin, kun heitä autettaisiin.
Uskomalla Herraan Jeesukseen
pelastuu!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760