Olen lintubonkari ja Joulun jälkeen heitin rivitalomme kaikkien asukkaiden
takapihalle isoja kinkun siivuja (salaa) ja muutamat mehukkaimmat palat laitoin
vattumaisteni naapureiden autojen konepellille ja katolle.
Ei mennyt montaa minuuttia kun tuli parvi mustia niinsanottuja lintuja.
Siipien väli lähenteli liki metriä ja julmetonmoinen taistelu kinkunpaloista alkoi.
Oli pakko mennä sisään johtuen lintujen raivosta ja koosta.
Aamulla hiivin katsomaan naapureiden autoja,näky oli melkomoinen.
Linnut olivat nokkineet muutamaan autoon jopa reikiä konepelteihin ja kattoihin.
Mitahän nämä niinsanotut linnut ovat lajiltaan??????
PS.Hitckokin elokuva " Linnut " on perheelokuva tähän tapaukseen verrattuna.
Tietoa tarvitaan
10
89
Vastaukset
- valevaris.
Kyl ne on niit kattoHaikaria ne linnut tai sitten Strutsei mut ei sukurutseijia. Saattais olla Fasaanikin.
- ???????
va sa ni?
- rivari/asukas
ai jaa tommosia lintuja veikkaat,mielenkiintoista,mutta nämä syöksyivät
kinkupaloja kohti liki hävittäjien vauhdilla.
Tulin juuri pihalta ja yksi naapureistani kertoi että hänen koiransa on kadonnut
Joulun jälkeen.
Oli kuulemma jättänyt koiransa just sinne kyseiseelle takapihalle.
Kysyi minulta että olisinkohan minä nähnyt hänen koiraansa,vastasin hänelle että en ole nähnyt koiraasi.
Hänen koiransa on Lapin-tuuheakarvainen porokoira ja tämä naapuri sanoi että
hän löysi ison tupon koiransa karvaa ja pienen pätkän kettinkiä millä koira oli
puuhun kiinnitetty.
Minulla alkoi hieman omatunto kolkuttamaan johtuen näistä hävittäjien tapaisista linnuista.
Tuli heti tietysti mieleen,että jos koira ja suurin osa kettinkistä on mennyt kinkunpalojen jälkeen jälkiruuaksi näille linnuille.
- Arviomies.
Onko tikkurivari vai tiiliverhoiltu? Tikkurivarin tunnistaa tyypillisesti siitä, että niitä on sullottu pienelle tontille kolhoosinomaisesti useita ja niissä on kakkoslaadun höyläämättömästä laudasta kyhätty verhoilu. Kattopelti on halvinta ja ohuinta mahdollista ja sen varmaan linnut ovat nokkineet tuhannen päreiksi. Joskus näkee kattohaikaroiden istuvan tilkurivarien katoilla ja repivän nokillaan ohutta peltiä huvikseen nauraa röhättäen.
- rivari/asukas
kyllä tämä on tiilirivari,mutta tikkurivarin kakkoslaadun materiaalilla.
- rivari/asukas
Hyvä kun otit puheeksi tuon tikku ja tiiliverhoilu.
Olen asunut tässä noin 4vuotta ja kävin ulkona katsomassa talon ulkoasua
tarkemmin.Nyt vasta huomasin että ulkona oleva tiilirakennus onkin hyvin
tehty ja huijattu meitä.
Näyttää kaikin puolin aidolta tiilirivarilta,mutta koko talo onkin vaan verhoiltu
ulkoasu mattapintaisella kontakti muovilla.
Kun koitin ja katsoin pintaa niin tiilet ja sementtinen saumaus on yhtä samaa
mattapintaista kontaktimuovia.
No onko minulla mitään oikeuksia saada osa takaisin kauppahinnasta??????
PS.Ihmettelinki jo vuosia että kylläpäs on hyvin kylmä asunto,kesällä tarkenee jotenkuten. - Lautamies.
rivari/asukas kirjoitti:
Hyvä kun otit puheeksi tuon tikku ja tiiliverhoilu.
Olen asunut tässä noin 4vuotta ja kävin ulkona katsomassa talon ulkoasua
tarkemmin.Nyt vasta huomasin että ulkona oleva tiilirakennus onkin hyvin
tehty ja huijattu meitä.
Näyttää kaikin puolin aidolta tiilirivarilta,mutta koko talo onkin vaan verhoiltu
ulkoasu mattapintaisella kontakti muovilla.
Kun koitin ja katsoin pintaa niin tiilet ja sementtinen saumaus on yhtä samaa
mattapintaista kontaktimuovia.
No onko minulla mitään oikeuksia saada osa takaisin kauppahinnasta??????
PS.Ihmettelinki jo vuosia että kylläpäs on hyvin kylmä asunto,kesällä tarkenee jotenkuten.Kyllä pitää saada 75 % pois kauppahinnasta kun onkin vain kontaktimuovilla verhoiltu tikkurivari.
Eipä ihme, että on kylmä. - rivari/asukas
Lautamies. kirjoitti:
Kyllä pitää saada 75 % pois kauppahinnasta kun onkin vain kontaktimuovilla verhoiltu tikkurivari.
Eipä ihme, että on kylmä.jaa ja Huomenta,että 75% ois mahdollisuus saada kauppahinnasta takaisin.
Ryhdynkin heti toimeen,miten aloitan tämän prosessin?
Maksoin asunnosta 295.000 Euroa.
Tuolla kauppahinnan takasinmaksulla luulisin saavani jo Kiikareihini millä bonkaan lintuja niin jo moniteho-linssit Maastoautooni vetokoukun millä vedän
talvella metsässä ahkiota,paitsi minun ahkioni on vanha puinen Kirkkovene,
mutta saman asian se liki ajaa ja vielä jos saisi vaijerivinssin nokalle kun on niin
sileet jo nuo renkaat ja renkaat ja muistuttavat edesmenneen hienon miehen
päälakea Presidentti Kekkosta.
Kaikki kunnia Urho Kekkoselle vaan ei minun renkailleni.
Olikohan ne kotkia?
- Ne linnut.
Ei. Ne oli naurulokkeja jotka kiekuu puskissa oleville pupu jussukoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770