Voitin 2,5 miljoonaa taalaa ,.

tai tarkemmin sanottuna sähköpostiosoitteeni on voittanut ,. Malesian sähköpostilotossa ,. nyt vain tarttee ottaa yhteyttä sukupuolestaan epävarmaan Mr Jade Rogeriin ,. jonka sähköpostiosoite sattuu olemaan .hu -päätteinen eli Unkarissa ,.
nyt pitää soittaa pomolle että turha odotella töihin enää ,. kyllä nyt onni potkaisi kerrankin ,.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

Malesian lotollahan täytyy olla yhdyshenkilö euroopassa joka välittää suurvoitot eurooppalaisille, joskus yhdyshenkilö saattaa olla niinkin liki kuin Tallinnassa. Tällä kertaa arpa osui Unkariin. Välityspalkkion voi maksaa siis euroissa, ei tarvitse suotta lähteä vaihtamaan dollareita.

• saman kokenut;))

ONNEA ONNEA!! Olen todella onnellinen Mr Jaden puolesta. .-)

• Tuleehan niitä postiin vaikka mimmosia lupauksia ;o))),,, en yleensä edes avaa enää niitä,,, joskus availin ja niissä ei ole ollu mitään muuta kun täyttä skeidaa,,,

• tottahan se on. ;)

Juu noita "potteja" on tullu voittettua useinkin. ;DDD

• ;o))),,, pitäskö alkaa ilmottamaan viestin lähettäjälle että en tartte, mee ylellisyyden puolelle jos mun varallisuus vielä tästä nousee ;-DDD,,,

• annetaan pois ;D
        mokka-mari kirjoitti:

;o))),,, pitäskö alkaa ilmottamaan viestin lähettäjälle että en tartte, mee ylellisyyden puolelle jos mun varallisuus vielä tästä nousee ;-DDD,,,

Jep, vois jo antaa afrikan köyhille suoraan. Ei tarttis ilmoittaa mulle ainakaan enää noista voitoista. Mä hukun rahaan... ;-DDD

• annetaan pois ;D kirjoitti:

Jep, vois jo antaa afrikan köyhille suoraan. Ei tarttis ilmoittaa mulle ainakaan enää noista voitoista. Mä hukun rahaan... ;-DDD

Minulta menee joka kuukausi Uniceffille 20 €,,, ois vaan kiva tietää että mihin kohteeseen,,, Toivottavasti joku pieni lapsi tulee autetuksi niillä roposilla, sillä se on mun toiveeni,,,

• ;)
        mokka-mari kirjoitti:

Minulta menee joka kuukausi Uniceffille 20 €,,, ois vaan kiva tietää että mihin kohteeseen,,, Toivottavasti joku pieni lapsi tulee autetuksi niillä roposilla, sillä se on mun toiveeni,,,

Voisit kuule antaa sen 20 € puska raukoille Unileluihin, ettei niiden tarvitsisi enää valvoa öitä ja satuttaa mielenterveyttään enempää kuin se jo on pipi ;) Annat ikään kuin Uni-Seriffille :)

• ;) kirjoitti:

Voisit kuule antaa sen 20 € puska raukoille Unileluihin, ettei niiden tarvitsisi enää valvoa öitä ja satuttaa mielenterveyttään enempää kuin se jo on pipi ;) Annat ikään kuin Uni-Seriffille :)

;-DDD,,, tosiaan, mut kuka senkään takaa että ostavat unileluja, vai pitäskö mun ostaa ne ite, ja sit laittaa postissa kotiinkannetuna pakettina,,, kun eihän ne taida ehtiä postista hakemaan,,, menee hyvää kyttäysaikaa ihan persiilleen,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe