Vetoketju ja miehet

~cissi~

Kuuluuko miesten housuissa olla vetokejuja? Mummielestä ei kuulu kun sehän vois jäädä sen väliin;(
Salihousut on hyvejä:) ja ne saa äkkiä pois;)

41

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • har!

.

Rauhoittukaa, hyvät rouwat, rauhoittukaa!

.

• Suomen porvaristo

persu hiljaa

• Ei ole ikinä jäänyt väliin ei. Eikä ole melkein kellään muullakaan. Varmaan helpompi napittaa se väliin vahingossa.

• ~cissi~

Olisiko parempi, jos housun sisällä olisi alushame:) niin se vetoketju tarttuis siihen eikä se kärsis.

• ~cissi~ kirjoitti:

Olisiko parempi, jos housun sisällä olisi alushame:) niin se vetoketju tarttuis siihen eikä se kärsis.

Kärsishän se hame, jos se jäis väliin... Vai vetoketju ei kärsis... Eiköhän se ole sillekin parempi, jos siihen ei jää hameet väliin.

Et kai puhunut muusta kuin hameen väliin jäännistä, kun sulle vitun persesilmälle jo kirjoitin että ei munat jää vetoketjun väliin.

• ~cissi~
        hahmotelma kirjoitti:

Kärsishän se hame, jos se jäis väliin... Vai vetoketju ei kärsis... Eiköhän se ole sillekin parempi, jos siihen ei jää hameet väliin.

Et kai puhunut muusta kuin hameen väliin jäännistä, kun sulle vitun persesilmälle jo kirjoitin että ei munat jää vetoketjun väliin.

Kyllä tälläkin palstalla on valitettu, kun muna on jäänyt väliin:(

• ~cissi~ kirjoitti:

Kyllä tälläkin palstalla on valitettu, kun muna on jäänyt väliin:(

Ja satuja ovat kertoneet.

• ~cissi~
        hahmotelma kirjoitti:

Ja satuja ovat kertoneet.

Minä ainakin uskoin:(

• ~cissi~ kirjoitti:

Minä ainakin uskoin:(

No johan totesimme sen persesilmäisyyden.

• ~cissi~

Tää alkaa olla huolestuttavaa, feikki tekee avauksia siitä mikä mua oikeesti kiinnostaa, sillä aikaa kun ite keskustelen misseistä, jotka ei ole koskaan mua oikeen kiinnostaneet.

Pitää olla vetoketju, ja pitää olla vyö. Ja hyvännäköiset farkut

• tutkiskelija

Se on tuon feikin tapa ratkaista mustasukkaisuutensa. Aikasemmin poisti sellaiset rekattujen viestit, jos kaksi kiinnostui toisistaan. Taitaa poistaa vieläkin niitä?

Hahmotelma on liian jumalaisen komea mies.
        Ratikka on liian varakas ja johtajatasoa oleva mies.
        Cillae on liian boheemi ja kirjallisen taitava vetoamaan naisiin.
        Temppuilija on liian energinen ja sanavalmis.
        Yb on liian kaunis ja liian monia kiinnostava.
        Zisel on liian avoimen seksikäs ja saa liian helposti kenet haluaa.
        Quiterie on liian vahva ja kaunis nainen.
        Monte24 puhuu liian paljon kaikesta yleisestä, mikä kiinnostaa liian paljon muita.
        Muiden aloituksia ei ole ollut aikoihin kuin mustanikkeinä. Liian vaarallisia tapauksia ja mustanikin perusruokaa?

• Huonotekosyy persesilmä. Rekisteröi ja kattelaan sitten, onko feikki erotettavissa aidosta.

• hahmotelma kirjoitti:

Huonotekosyy persesilmä. Rekisteröi ja kattelaan sitten, onko feikki erotettavissa aidosta.

Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu... niin on sulla kyllä aika erikoinen tapa flirttailla ;) Mutjoo, jatka vaan !

• ~cissi~
        tutkiskelija kirjoitti:

Se on tuon feikin tapa ratkaista mustasukkaisuutensa. Aikasemmin poisti sellaiset rekattujen viestit, jos kaksi kiinnostui toisistaan. Taitaa poistaa vieläkin niitä?

Hahmotelma on liian jumalaisen komea mies.
        Ratikka on liian varakas ja johtajatasoa oleva mies.
        Cillae on liian boheemi ja kirjallisen taitava vetoamaan naisiin.
        Temppuilija on liian energinen ja sanavalmis.
        Yb on liian kaunis ja liian monia kiinnostava.
        Zisel on liian avoimen seksikäs ja saa liian helposti kenet haluaa.
        Quiterie on liian vahva ja kaunis nainen.
        Monte24 puhuu liian paljon kaikesta yleisestä, mikä kiinnostaa liian paljon muita.
        Muiden aloituksia ei ole ollut aikoihin kuin mustanikkeinä. Liian vaarallisia tapauksia ja mustanikin perusruokaa?

Ohhoh...kreikkalaista tragediaa... No ei mua haittaa vaikka lainailee, kun oon niin pinnallinen ihminen. Enkä oo ihmissuhdetta etsimässä, niin pilatkoon nekin tsänssit :)

• xena-183 kirjoitti:

Vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu... niin on sulla kyllä aika erikoinen tapa flirttailla ;) Mutjoo, jatka vaan !

Anteeksi nyt vaan... sillä eihän se minulle kuulu... mutta sinulla on hassu käsitys flirttailusta.

• xena-183 kirjoitti:

No tiedänpä minkä tyylin valitsen kun haluan sulle signaaleja lähettää :P

• ~cissi~
        hahmotelma kirjoitti:

Huonotekosyy persesilmä. Rekisteröi ja kattelaan sitten, onko feikki erotettavissa aidosta.

En rekisteröi mitään muuta kuin parisuhteen ton feikin kanssa. Täällä me ollaan kylki kyljessä kuin sauvakävelevä eläkeläispari.

• tutkiskelija
        ~cissi~ kirjoitti:

Ohhoh...kreikkalaista tragediaa... No ei mua haittaa vaikka lainailee, kun oon niin pinnallinen ihminen. Enkä oo ihmissuhdetta etsimässä, niin pilatkoon nekin tsänssit :)

No et sinä, vaan tämä nikkersi, joka tippuu omaan kaivamaansa kuoppaansa - se EI voi olla sinä, vaikka tahtoisi.

Melko pelottavaa hänelle, kun sinä voi tehdä mitä tahot.

• tutkiskelija
        tutkiskelija kirjoitti:

No et sinä, vaan tämä nikkersi, joka tippuu omaan kaivamaansa kuoppaansa - se EI voi olla sinä, vaikka tahtoisi.

Melko pelottavaa hänelle, kun sinä voi tehdä mitä tahot.

Huvittavinta oli, kun itki y.b:lle, että häiritsee jos tämä ei aina rekkaudu. Kukaan muu ei asiasta välittänyt. Sekös se häntä harmitti, niin että piti rekata oikein yybee.

• ~cissi~
        tutkiskelija kirjoitti:

Huvittavinta oli, kun itki y.b:lle, että häiritsee jos tämä ei aina rekkaudu. Kukaan muu ei asiasta välittänyt. Sekös se häntä harmitti, niin että piti rekata oikein yybee.

Siis tarkoitat, että feikkaa jotta saisi ihmiset rekkautumaan? Saako Suomella jotain bonareita siitä paljonko palstalla käy rekkautuneita...?

• tutkiskelija
        ~cissi~ kirjoitti:

Siis tarkoitat, että feikkaa jotta saisi ihmiset rekkautumaan? Saako Suomella jotain bonareita siitä paljonko palstalla käy rekkautuneita...?

En usko, että se on sitä. Jos olet liian kiinnostava hänen silmissä "muiden silmiin päin", niin nikkisi on käyttökelpoinen hänelle. On ilmeisesti käynyt jo niin.

Rekattua ei saa yhtä hyvin omittua. Niitä voi enää raiskata, tai saada huomioarvoa avauksilleen.

• tutkiskelija
        ~cissi~ kirjoitti:

En rekisteröi mitään muuta kuin parisuhteen ton feikin kanssa. Täällä me ollaan kylki kyljessä kuin sauvakävelevä eläkeläispari.

Hän yrittää olla kaikkien kanssa parisuhteessa. Yleensä onnistuu jonkun aikaa, mutta joka kerta on tullut jätetyksi. Varmaan rankkaan hänelle.

Olisi mielenkiintoista nähdä noin hauras olento kokonaisena. Ja miten se opettelee pysymään omilla jaloillaan pystyssä. Kaipa me täällä kannustettaisiin, jollei sitten mukuttaen ojennettaisi tavoille, aina kun sortuu rekattuja nussimaan.

• Farkuissa ei vetskari ole välttämätön, niissä voi olla napit eli ns. "buttonfly".

• Kyllä vetoketju on näppärämpi, mut jos joku on ehdottomasti napillisten farkkujen kannalla, niin siitä vaan.

• Heh! Näin ihan meidän kahden kesken, mun mielestä on todella romanttista, kun mies katsoo silmiin, hymyilee ja avaa farkun nappeja hitaasti, yhden kerrallaan. :D

.. ei mulla muuta. X)

• ei jaksa näitä nyt
        tosi..typy kirjoitti:

Heh! Näin ihan meidän kahden kesken, mun mielestä on todella romanttista, kun mies katsoo silmiin, hymyilee ja avaa farkun nappeja hitaasti, yhden kerrallaan. :D

.. ei mulla muuta. X)

Hyi, mitä homppelijuttuja taas..

• tosi..typy kirjoitti:

Heh! Näin ihan meidän kahden kesken, mun mielestä on todella romanttista, kun mies katsoo silmiin, hymyilee ja avaa farkun nappeja hitaasti, yhden kerrallaan. :D

.. ei mulla muuta. X)

Ai jaa 8-) ?

• ei jaksa näitä nyt kirjoitti:

Hyi, mitä homppelijuttuja taas..

Mene pois homppelijuttuines, me puhutaan xenan kanssa miehistä.. niih!

• ~cissi~
        tosi..typy kirjoitti:

.. ei mulla muuta. X)

Tai jos saa ite auttaa :)

• tosi..typy kirjoitti:

Mene pois homppelijuttuines, me puhutaan xenan kanssa miehistä.. niih!

Niin ;) !

Ja joo, nyt kun otit puheeksi, niin onhan tuossakin puolensa, joo XD

• ~cissi~ kirjoitti:

Juu, sekin käy. :)

• ~cissi~ kirjoitti:

Mulla on enemmän ehkä tuntumaa siihen vetoketjuun, niin siks vaan tuli mieleen... ;)

• xena-183 kirjoitti:

Niin ;) !

Ja joo, nyt kun otit puheeksi, niin onhan tuossakin puolensa, joo XD

Jep! Olen aina tykännyt avata "paketteja". x)

Joudun valitettavasti poistumaan, mukavaa iltaa.

• oon samaa mieltä, nääs kokemusta löytyy jostain 3 vanhana onnistuin jättämään herkimpäni vetskarin väliin.
      onneks oli mummo joka auttoi herkimpäni vetskarin välistä, muistan heti riisuneeni housut jalasta ja raivoisasti paiskasin housut seinille.

• ~cissi~

Sori ei kuulu mulle, mutta onko toi sun mummo muuten jo kuollut?

• ~cissi~ kirjoitti:

Sori ei kuulu mulle, mutta onko toi sun mummo muuten jo kuollut?

on, mut ei sen takia et vapautti pippelini, kuol johonkin muuhun.

• ~cissi~
        monte24 kirjoitti:

on, mut ei sen takia et vapautti pippelini, kuol johonkin muuhun.

En mä sitä tarkottanutkaan...enkä usko yliluonnolliseen, muuten sanoisin että mummollas on asiaa sulle :)

• ~cissi~ kirjoitti:

En mä sitä tarkottanutkaan...enkä usko yliluonnolliseen, muuten sanoisin että mummollas on asiaa sulle :)

en juurikaan mummoani muista mut sukulaisten kertomusten mukaan se ol ihmishirviö, tai sit skitsofreenikko

• Vetskari on

epäluotettava. Saattaa aueta omin päin väärään aikaan väärässä paikassa.

• Onkohan siinä eroa kumpi jää helpommin auki; vetskari vai napit ?

• Ei vetskaria
        xena-183 kirjoitti:

Onkohan siinä eroa kumpi jää helpommin auki; vetskari vai napit ?

Napit ei aukea omin päin väärään aikaan väärässä paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe