Sari Essayah on uskonnollisen hurmosliikkeen, helluntailaisuuden, kannattaja. Jos hänet valitaan presidentiksi, niin koko kansakunnan on kiristettävä pipojaan huomattavasti, koska kaikki on kiellettyä. Tanssiminen on syntiä, ennen avioliittoa ei missään tapauksessa saa olla sukupuoliyhteydessä, kirkkoon ei saa kuulua, koska helluntailaiset eivät kuulu kirkkoon. Sinun on otettava aikuiskaste. Mitä ihmiselämää se sellainen on?
Essayah on hurmosliikkeessä mukana
11
93
Vastaukset
- Sionisti.
Mikähän sullakin alhainen pakana on helluntaiporukkaa vastaan? Mikä ihmeen hurmosliike? Olet säälittävä tietämätön epäuskovainen ja pakana!
- lutterin mutteri
No onpas kamalaa! Lutherkin kääntyilee haudassaan jos saa tällaista tietoa Suomesta!
Suomalaiset ovat niin peruslutterilaisia kuin olla voi. Kaikki muut kristilliset uskonnot on kauhistus. Puhumattakaan budhalaisista ja muslimeista! - .
Sohaisit ampiaispesää - nyt hihhulit suuttuvat sinulle ja sinua ei tempaista ylös.
- .
Köhköhköö. Te ateistit olette kyllä säälittävää sakkia. Mikä teillä ateisteilla on oikein helluntaiporukkaa ja uskovaisia vastaan? Todella yhteiskunnallisesti ja poliittisesti aktiivista porukkaa, erittäin isänmaallista sakkia ja edustavat hyvinvointiperiaatetta myös muillakin kuin taloudellisin mittarein. Hengellinen ja henkinen hyvinvointi, lähimmäisestä välittäminen ja huolehtiminen sekä arvomaailma on sekä yhteiskunnan että sen hyvinvoinnin peruspilareita. Oletpas sinä niinsanotusti ahdasmielinen ihminen, kun aina itsekin saan tätä kuulla.
Olen itse PerSu ja uskovainen, vaikka Saria kyllä kannatan. Myös PerSuilla on paljon uskovaisia kannattajia ja jopa useita uskovaisia kansanedustajia kuten Mika Niikko ja Hakkarainen. En todellakaan tiedä, saati ymmärrä, mistä vihamielisyytesi ja asenteesi kristittyjä kohtaan ja vastaan oikein kumpuaa? Voisitko valaista minua hieman tässä? Oletko näitä monikultuuriutopisteja, kenties?
- Upsista ups
Upsista.
Viitsitkö tarkistaa perustuslaista mitkä ovat tasavallan presidentin tehtävät ja valtaoikeudet.
- Upsista ups
Upsista.
- Upsista ups
Upsista.
- iuytrvfcde
Tää on kyllä totta
- taivasosuus meni jo
Hypätkää taivaaseen ja puhukaa kielillä helluntailaisten hihhulien tahdissa, jos ette muuhun pysty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713