Mitä mieltä ootte? Minä veikkaan, että on Marit vetäny vähän kovempaa "astmalääkettä", ku noita iltapäivälehtien bodybuildingkuvia kattelee Maritista.
Onko Marit Björgen roinaaja?
8
284
Vastaukset
- Jörgeen
On varmasti vetäny muutaki ku aamupuuroa ja lisäproteiineja. On kai noita kalliita aineita joilla peitetään kokeiden tulokset tai itse aineita jotka ei näy. Joka tapauksessa uskon että on vetäny aineita.
Naiseksi tosi lihaksikas vaikka on hiihtäjä. Eihän tollasia kroppia ole ku kehonrakentajilla ja kuulan työntäjillä. - perässähiihtäjä
joo ei nuita lihaksia kaurapuurolla kasvateta.varsinki ku kyse hiihtäjästä joka vetää tuli perseen alla sukset alle sulaen aamusta iltaan lenkkiä.mahdoton yhtälö kasvattaa/ylläpitää tommosia lihaksia ilman roinaa kestävyyslajin ammattilaiselle!!
- Pieni natu
on se ainakin isompi ja kireämpi kuin minä.
- farmaseutti-X
Vaikken asiasta voi varmaa tietoa saadakaan niin epäilen että tolla akalla on manipuloidut geenit. Jotain helkkarin kasvun säätelijä geeniä on rukattu tuottamaan lihasmassaa. Geenidopingista alettiin puhua joskus 10 vuotta sitten ja Norja on tämänkin kehityksen kärjessä. Tollanen pikkulikka ei ilman geenidouppausta näyttäis kuin kirpun paskalta.
Niin läpinäkyvää touhua mutta kukaan ei voi käräyttää. Itse boikotoin siten etten seuraa kyseistä lajia. Aika näyttää kuinka vanhaksi "Martti" elää.
Mutta ihan yhtä läpimätää on urheilu muissakin lajeissa. Mutta turha siitä on lässyttää tässä enempää. Tärkeintä on rauhoittua ja ymmärtää että roinaajat roinaa ja voittavat vilpillä mutta yleensä kantavat raskaan veron myöhemmin. - niimpähei
Vielä kun ymmärtäisitte, että kaikki huiput käyttävät joitain kiellettyjä aineita. Naurettavinta on porukan itku asiasta :DD
- RainoJarno
Mistä tiiät? Tunnetko henk. koht. kaikki huiput vai? Taidat olla roinari...
- topinkpolis7
ja ei niin huiput myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770