Onko Marit Björgen roinaaja?

RainoJarno

Mitä mieltä ootte? Minä veikkaan, että on Marit vetäny vähän kovempaa "astmalääkettä", ku noita iltapäivälehtien bodybuildingkuvia kattelee Maritista.

8

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörgeen

On varmasti vetäny muutaki ku aamupuuroa ja lisäproteiineja. On kai noita kalliita aineita joilla peitetään kokeiden tulokset tai itse aineita jotka ei näy. Joka tapauksessa uskon että on vetäny aineita.

Naiseksi tosi lihaksikas vaikka on hiihtäjä. Eihän tollasia kroppia ole ku kehonrakentajilla ja kuulan työntäjillä.

• perässähiihtäjä

joo ei nuita lihaksia kaurapuurolla kasvateta.varsinki ku kyse hiihtäjästä joka vetää tuli perseen alla sukset alle sulaen aamusta iltaan lenkkiä.mahdoton yhtälö kasvattaa/ylläpitää tommosia lihaksia ilman roinaa kestävyyslajin ammattilaiselle!!

• Pieni natu

on se ainakin isompi ja kireämpi kuin minä.

• farmaseutti-X

Vaikken asiasta voi varmaa tietoa saadakaan niin epäilen että tolla akalla on manipuloidut geenit. Jotain helkkarin kasvun säätelijä geeniä on rukattu tuottamaan lihasmassaa. Geenidopingista alettiin puhua joskus 10 vuotta sitten ja Norja on tämänkin kehityksen kärjessä. Tollanen pikkulikka ei ilman geenidouppausta näyttäis kuin kirpun paskalta.

Niin läpinäkyvää touhua mutta kukaan ei voi käräyttää. Itse boikotoin siten etten seuraa kyseistä lajia. Aika näyttää kuinka vanhaksi "Martti" elää.

Mutta ihan yhtä läpimätää on urheilu muissakin lajeissa. Mutta turha siitä on lässyttää tässä enempää. Tärkeintä on rauhoittua ja ymmärtää että roinaajat roinaa ja voittavat vilpillä mutta yleensä kantavat raskaan veron myöhemmin.

• niimpähei

Vielä kun ymmärtäisitte, että kaikki huiput käyttävät joitain kiellettyjä aineita. Naurettavinta on porukan itku asiasta :DD

• RainoJarno

Mistä tiiät? Tunnetko henk. koht. kaikki huiput vai? Taidat olla roinari...

• topinkpolis7

ja ei niin huiput myös!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe