YLEN vaalikeskustelu Järvenpäästä

Haloo YLE!

Toimittajat ovat taas ulalla, kun kysymykset ovat järjestään hallituskysymyksiä, joilla ei ole mitään tekemistaä presidenttiyden kanssa.

Mutta asiallahan ovatkin sman tontut kuin eduskuntavaalien vaalitenteissä.

14

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tontut toimittajat

Asiallinen kirjoitus & linkki!

• me-262

Toisarvoiset aspektit kunniaan.
      Mitäs sitä ulkopolitiikasta sen syvällisemmin keskustelemaan presidentinvaalien yhteydessä...

• Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.

• urho_2
        jjeeves kirjoitti:

Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.

Joo, surkeaa homokeskustelua.

• Niinistöä suojataan
        jjeeves kirjoitti:

Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

Jkeeves, terävästi sanottu. asiantuntijoita studioihin pitäisi kutsua, politiikan toimittajia, ulkopolitiikan osaajia, turvallisuuspolitiikan osaajia, ei natottajia, natottajia, valtiosääntöoikeuden asiantuntijoita ym. mutta ei.

Yle (mtv, nelonen, HS) tietää, että Niinistö menisi täyssolmuun. Sen vuoksi keskustelu on tuollaista ohutta lapsimaista alakoulu - tasoan jutustelua.

• !

Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.

• kaipaan tositietoa

Joskus todellakin kaipaisi näihin keskusteluihin asiantuntijoiden kysymyksiä, siis oikein tiukkoja ulkopolitiikan pohdintoja. Luottamukseni toimittajien kysymyksiin on aikoja sitten kuoleentunut. Pressaehdokkaana olisin jo täysin lamaantunut tähän turhanpäiväisten asioiden pyörittelemiseen.

• .

Kyllä, olen samaa mieltä tästä. Välillä olisi hieno nähdä asiantuntijaraati vs. presidenttiehdokkaat -väittely. Vielä olisi aikaa järjestää tälläinen.

• Soini aina maalitaul

Parasta oli palopuhe Soinilta Arhimmäelle.
      Arhimmäki jäi suu auki.
      Kerrankin Soinilta pellit auki.

• Oli Soinilta

aika köyhä vertaus, mutta tietenkin ymmärrän hermostumisen.

• Se Avarakatseinen

No onpa köyhä koulu!

Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?

Vaikuttaa tuommoinen huolimattomuus melkein R Y S S I E N touhuita.

• hkhlhhl

´´Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?´´

ei Järvenpäässä ole huoltomiehiä!, niitä vasta haetaan! :D

http://jooble-fi.com/search-työpaikat-fi/rgn-Järvenpää/kw-huoltomies

• gglglg

´´Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.´´

samaa mieltä ylivoimaisesti paras keskustelu pitkään aikaan!, varsinkin kun alkoi keskustelu rasismista niin tunnelma tiivistyi ja muuttui paikka paikoin jopa kiehuvan kuumaksi! lisää näitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe