YLEN vaalikeskustelu Järvenpäästä

Haloo YLE!

Toimittajat ovat taas ulalla, kun kysymykset ovat järjestään hallituskysymyksiä, joilla ei ole mitään tekemistaä presidenttiyden kanssa.

Mutta asiallahan ovatkin sman tontut kuin eduskuntavaalien vaalitenteissä.

14

140

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tontut toimittajat

Asiallinen kirjoitus & linkki!

• me-262

Toisarvoiset aspektit kunniaan.
      Mitäs sitä ulkopolitiikasta sen syvällisemmin keskustelemaan presidentinvaalien yhteydessä...

• Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.

• urho_2
        jjeeves kirjoitti:

Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.

Joo, surkeaa homokeskustelua.

• Niinistöä suojataan
        jjeeves kirjoitti:

Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

Jkeeves, terävästi sanottu. asiantuntijoita studioihin pitäisi kutsua, politiikan toimittajia, ulkopolitiikan osaajia, turvallisuuspolitiikan osaajia, ei natottajia, natottajia, valtiosääntöoikeuden asiantuntijoita ym. mutta ei.

Yle (mtv, nelonen, HS) tietää, että Niinistö menisi täyssolmuun. Sen vuoksi keskustelu on tuollaista ohutta lapsimaista alakoulu - tasoan jutustelua.

• !

Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.

• kaipaan tositietoa

Joskus todellakin kaipaisi näihin keskusteluihin asiantuntijoiden kysymyksiä, siis oikein tiukkoja ulkopolitiikan pohdintoja. Luottamukseni toimittajien kysymyksiin on aikoja sitten kuoleentunut. Pressaehdokkaana olisin jo täysin lamaantunut tähän turhanpäiväisten asioiden pyörittelemiseen.

• .

Kyllä, olen samaa mieltä tästä. Välillä olisi hieno nähdä asiantuntijaraati vs. presidenttiehdokkaat -väittely. Vielä olisi aikaa järjestää tälläinen.

• Soini aina maalitaul

Parasta oli palopuhe Soinilta Arhimmäelle.
      Arhimmäki jäi suu auki.
      Kerrankin Soinilta pellit auki.

• Oli Soinilta

aika köyhä vertaus, mutta tietenkin ymmärrän hermostumisen.

• Se Avarakatseinen

No onpa köyhä koulu!

Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?

Vaikuttaa tuommoinen huolimattomuus melkein R Y S S I E N touhuita.

• hkhlhhl

´´Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?´´

ei Järvenpäässä ole huoltomiehiä!, niitä vasta haetaan! :D

http://jooble-fi.com/search-työpaikat-fi/rgn-Järvenpää/kw-huoltomies

• gglglg

´´Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.´´

samaa mieltä ylivoimaisesti paras keskustelu pitkään aikaan!, varsinkin kun alkoi keskustelu rasismista niin tunnelma tiivistyi ja muuttui paikka paikoin jopa kiehuvan kuumaksi! lisää näitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe