Oispa helppo olla pastori tai sitten akateeminen turbojuppiuskova!!! mutta DUUNARI-SINKKU-uskova-MIEHEN osa on YHTÄ HELVETTIÄ!!! mut oikeasti ressataan KUOLIAAKSI!!!!!!!!!!! mä KUOLEN STRESSIIN!!!!!! saan raataa niska limassa aamusta iltaan ja REUHUA KUIN HULLU!!! oon työpäivän jälkeen siis NIIN UIHNALLA ETTÄ EN JAKSA!!!!!!! siihen vielä ota sitten PYHITYS_STRESSI niin KYLLÄ RESSIÄ RIITTÄÄ!!! ois se niin helppoa olla pastgori ja ladella sääntöjä ja sääntöjä ja vielä kerran sääntöjä!! LISÄÄ TAAKKAA VAAN PÄÄLLE!!! itse syödä GURMEELOUNAITA ravintoloissa ja lennellä yksityiskoneilla ympäri maailmaa julistelemassa ABSOLUUTTISTA TOTUUTTA!! "Minä olen PASTORI ja SUuri Jumalan mies.." työtä teksin vaan ilmastoidussa tomistossa KRAVATTIUA KIRISTELLEN!! kieltäsin sitten siinä joulutkin että NEKINB SAATAS laittaa ihmiset RAATAMAAN!!! että LIIKEMIEHET saisivat vaan enemmän ja enemmän rahaa GURMEELOUNAISIIIN!!! ja pastorit samanlailla!!
ETTEKÖ TE JUKOLISTE OSAA AJATELLA TOISIA??????? siis onko mun KUOLTAVA STRESSIIN?????????????????
Ihmiset STRESSATAAN KUOLIAAKSI!!!! EN JAKSA!!!
9
<50
Vastaukset
Ajattelen sua ja rukoilen sun puolesta !!!! Jos sinä todella tulisit Uskoon,,,, niin saisit Rauhan stressin sijaan...
- *
"Ajattelen sua ja rukoilen sun puolesta !!!! Jos sinä todella tulisit Uskoon,,,, niin saisit Rauhan stressin sijaan..."
Tuo lause tarkoittaa suomennettuna seuraavaa:
Ajattelen sua ja puhun itsekseni sun puolesta !!!! Jos sinä todella tulisit Uskoon,,,, niin saisit illuusion rauhasta stressin sijaan... - totuuden majakka
Eikun se tarkoittaa, että stressaantunut (ja jopa pastoreitakin arvosteleva) ihminen ei voi olla OIKEASTI USKOSSA.
- body
Miksi juokset toisten ihanteitten, toisten vaatimusten tai toisten pyhyyksien tai toisten hengellisyyksien vaatimusten mukaan.
Elä omaa uskoasi, ole oma itsesi ja hiihdä omaa latuasi.
Usko ei ole koskaan kollektiivista omaisuuttaa, vaan se on kunkin yksilön taival. - -MaKualenRessiin-
minäkin haluan alkaa SUPER-pastoriksi..jota pokkuroidaan Suurena Jumalan miehenä ja jonka mielipiteet on sama kuin Herran mielipide. mun kirjoja luettaisiin ympäri maailmaa ja mun 0oppeja ei kukaan kritisoisi..? Kun ilmestyisin saarnaamaan SUomeen.. pitäs varata Jäähalli tai Areena jotta kuulijakunta mahtuisi sisään..Sitten asuisin Hotel Campissa ja kristelisin kravattia toimistossani.. asuisin palatsissa ja ajelisin Rollsilla.. MITÄ MÄ TEEN JOTTA mustakin tulis SUPER-uskovainen.. Herrasta seuraava?
ALAT RUKOILLA JOKA PÄIVÄ 24 t KUNNES SÄ OLET SUPER SAARNAJA JA SITTEN JATKAT SAMA MALLI KOHTI TAIVAAASTA HUSCH RUKOILEMAAN...
- body
Ole vain oma itsesi, sillä silloin selviää parhaiten
- ½Q
Rupea saarnamaan, ensimmäiseksi haukut homot ja lesbot niin maanperusteellisen
syntisiksi, ettei syntisempiä löydy.
Seuraavaksi haukut muihin uskontokuntiin kuuluvat,baabelin portoiksi. Tärkeää on
opetella fraasit, olen syntynyt uudesti ylhäältä,pyhästä hengestä ja elävästä vedestä.
Varminta on myös mainostaa, peseväsi vaatteesi karitsan veressä.
Kokouksessa pläjähdät seljällesi lattialle,raajoja muista sätkytellä ja mogerrat jotain
mitä kukaan ei ymmärrä,(kovalla äänellä). Kiitos kiitos, hallelujaa hallelujaa suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708