Tätä ihmettelen miksi ateistit?

Miksi näin?...

Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?! eivät kai muuten eläisi ja toimisi sen puolesta, sille uskollisesti / kuuliaisesti, siihen ihmisilmälle näkymättömään pimeyden ruhtinaaseen saatanaan USKOVAISESTI. Sitä ja sen kaikille pahaksi tarkoitusperia ja tavoitteita ylistaen ja palvellen.

14

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Miksi sinä uskot että ateistit uskovat noin? taidat elää mielikuvitusmaailmassa!

• En minä usko sinun satumaailmasi pahiksiin sen enempää kuin ns. hyviksiinkään.

Minusta on niin mukavaa elää silmät ja mieli avoinna tässä todellisessa maailmassa.

• Miksi näin?...
      13.1.2012 12:03

>>>Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?!

• ynjevi

Se on sitten vallan merkillistä, että ns. virallisilla uskonnoilla on miljoonia palkattuja työntekijöitä, mutta "uskon", että saatananpalvojilta puuttuu ainakin oma vatikaani ja muista pienempi kustannusvaikuttajista (papisto) puhumattakaan.

• ...

Vaadimme parempia trolleja.

• Uskonto on sairaus!

Minä uskon VAIN JOULUPUKKIIN!
      Älä hurupää silä inise. Olen kertonut jo tontuille, että trollaat täällä ja vielä surkeasti.

Joulupukki lähetti asiasta sähköpöstin ja tiedotuksen, eli saat risuja ensi jouluna.

Ne ketkä uskovat jumalaan ja jesseen, uskovat myös helvettiin ja saatanaan, piruihin ja muihin mielikuvitus pikku-ukkeleihin.

Ateisteilta puuttuu usko näihin kaikkiin, maistappa sitä!

• 655675757575757

Se on muuten myös toisinpäin, Saata.naan kallellaan päin olevat uskovat vahvasti myös Jumalaan.

• Hihhuliheijaa

Oletko idiootti? Jos minä uskoisin saatanaan, niin silloinhan minä olisin uskovainen ja sinun hengenheimolaisesi ja uskonveljesi, vain aidan toiselta puolelta.

Tietenkään minä en usko raamatun näkymättömiin henkiolentoihin, oli niilä sitten mikä nimi tahansa. Juuri siksihän minä olen ateisti. Onko tätä jotenkin vaikeaa tajuta?

• Miksi Saatana olisi olemassa -Ainiin. Jumala loi hänet.

• goddeloos

"Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?!"
      - Minä uskon viisaaseen hihhuliin, en tosin ole vielä tavannut joten kaiketi se vaatii vain uskoa...

• "Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?!"

- Eivät usko ja eivät palvele.
      Yrityä uudestaan.

• Siis ymmärsinkö oikein? ateisti ei usko jumalaan mutta uskoo jumalan luomaan saatanaan, tuossa on jotain ristiriitaista.

Mitä tulee raamatun kertomuksiin jumalasta ja saatanasta eli luciferista niin vertailepas kumpi on saanut enemän tuhoa aikaan, aivan oikein, jumala, tosin hän käytti luciferia joskus toteuttamaan määräyksiään mutta siitä ei voi luciferia syyttää.
      Mitä sinä tekisit jos joutuisit tekemään pomosi puolesta kaikki likaiset työt ja seuraamaan kaikkia muitakin tämän järjettömiä tekoja.
      Minä ainakin nousisin kapinaan ja niin teki luciferkin.
      Normaali ihminen pitäisi tälläistä tekoa oikeana mutta kuinkas kävikään, luciferistä tehtiin se pahis ja herra sebaot sen kuin porskuttaa.

Onneksi tämä on vain tarua, olisihan se ikävä uskoa noin. v- mäiseen pomoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3423
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3111
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2124
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108