Tätä ihmettelen miksi ateistit?

Miksi näin?...

Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?! eivät kai muuten eläisi ja toimisi sen puolesta, sille uskollisesti / kuuliaisesti, siihen ihmisilmälle näkymättömään pimeyden ruhtinaaseen saatanaan USKOVAISESTI. Sitä ja sen kaikille pahaksi tarkoitusperia ja tavoitteita ylistaen ja palvellen.

14

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Miksi sinä uskot että ateistit uskovat noin? taidat elää mielikuvitusmaailmassa!

• En minä usko sinun satumaailmasi pahiksiin sen enempää kuin ns. hyviksiinkään.

Minusta on niin mukavaa elää silmät ja mieli avoinna tässä todellisessa maailmassa.

• Miksi näin?...
      13.1.2012 12:03

>>>Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?!

• ynjevi

Se on sitten vallan merkillistä, että ns. virallisilla uskonnoilla on miljoonia palkattuja työntekijöitä, mutta "uskon", että saatananpalvojilta puuttuu ainakin oma vatikaani ja muista pienempi kustannusvaikuttajista (papisto) puhumattakaan.

• ...

Vaadimme parempia trolleja.

• Uskonto on sairaus!

Minä uskon VAIN JOULUPUKKIIN!
      Älä hurupää silä inise. Olen kertonut jo tontuille, että trollaat täällä ja vielä surkeasti.

Joulupukki lähetti asiasta sähköpöstin ja tiedotuksen, eli saat risuja ensi jouluna.

Ne ketkä uskovat jumalaan ja jesseen, uskovat myös helvettiin ja saatanaan, piruihin ja muihin mielikuvitus pikku-ukkeleihin.

Ateisteilta puuttuu usko näihin kaikkiin, maistappa sitä!

• 655675757575757

Se on muuten myös toisinpäin, Saata.naan kallellaan päin olevat uskovat vahvasti myös Jumalaan.

• Hihhuliheijaa

Oletko idiootti? Jos minä uskoisin saatanaan, niin silloinhan minä olisin uskovainen ja sinun hengenheimolaisesi ja uskonveljesi, vain aidan toiselta puolelta.

Tietenkään minä en usko raamatun näkymättömiin henkiolentoihin, oli niilä sitten mikä nimi tahansa. Juuri siksihän minä olen ateisti. Onko tätä jotenkin vaikeaa tajuta?

• Miksi Saatana olisi olemassa -Ainiin. Jumala loi hänet.

• goddeloos

"Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?!"
      - Minä uskon viisaaseen hihhuliin, en tosin ole vielä tavannut joten kaiketi se vaatii vain uskoa...

• "Miksi ateistit uskoo siihen kaikille pahaksi puolen ruhtinaaseen saatanaan ja haluavat palvella sitä?!"

- Eivät usko ja eivät palvele.
      Yrityä uudestaan.

• Siis ymmärsinkö oikein? ateisti ei usko jumalaan mutta uskoo jumalan luomaan saatanaan, tuossa on jotain ristiriitaista.

Mitä tulee raamatun kertomuksiin jumalasta ja saatanasta eli luciferista niin vertailepas kumpi on saanut enemän tuhoa aikaan, aivan oikein, jumala, tosin hän käytti luciferia joskus toteuttamaan määräyksiään mutta siitä ei voi luciferia syyttää.
      Mitä sinä tekisit jos joutuisit tekemään pomosi puolesta kaikki likaiset työt ja seuraamaan kaikkia muitakin tämän järjettömiä tekoja.
      Minä ainakin nousisin kapinaan ja niin teki luciferkin.
      Normaali ihminen pitäisi tälläistä tekoa oikeana mutta kuinkas kävikään, luciferistä tehtiin se pahis ja herra sebaot sen kuin porskuttaa.

Onneksi tämä on vain tarua, olisihan se ikävä uskoa noin. v- mäiseen pomoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1394
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      985
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      592
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe