jack3d

hippelihoppeli

Olen huomannut että kun vetää jack3d:tä niin sukuelimet ovat kutistuneet, mutta palutuneet kuitenkin normaaliksi seuraavanapäivänä. Onko muilla ollut samalaisia sivuvaikutuksia? Mistä saattaisi johtu tai onko haitallista?

8

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus lue!

Johtuu tuosta 1.3 dihyeat pälä pälä aineesta, eli genanumista. Ei siitä pitäisi olla mitää haittaa, hetkellistä vaan. Harmittaa vaan kun treenin jälkeen ei meinaa keppi seisoa, eikä lennä mälli kunnolla kun akkaa pitäisi miellyttää. Onneksi ei kestä kauaa. En tiedä jos löisi sustaa kankkuun samaa aikaan, niin olisiko tuota efektiä. Yleensä kun testosteronia käyttää, niin panettaa koko aika ja stondaa vähemmästäkin ja kuti lentää ja on itsevarma fiilis = elämä hymyiilee. En yhtään ihmettele miksi vanhat gubet hakevat korvaushoitoa testoon. Testo = miehille elintärkeetä ja parantaa elämänlaatua, akkakin olisi tyytyväinen jos saisi 3-5xpvässä melaa mekkoon.

• no niin.

Vai 3-5x päivässä sä nussit ... Veikkaan että tuo ei onnistu kovinkaan monelta vaikka vetäisitkin sitä testosteronia. Normaalisti 2-3x panettaa oikein kunnolla, mutta tuskin sä joka päivä nussimaan menet 5x päivässä. Ei kuulosta normaalilta edes roinaajilla.
      Luultavasti et ole roinaa kokeillutkaan.
      Itse kun roinasin ja kasvoin niin normi meininki oli sen 2x päivässä käteenvedot ja joskus 3x/pv ja oli niitäkin päiviä kun ei panettanut enempää kuin 1x-

• hehehee :)!

moi hippelihoppeli!

Onko pienipallisuus sulle ongelma ja olet vieläpä natu?

T: Isopallinen isolihaksinen ex-roinaaja :)

• hippelihoppeli

hämäännyin kun ISOletkuni kutistui hieman normaalia pienemmäksi ei siin muuta,ny vois kuitenki runqhata

• roinaraineri

roinaa kankkuun ja menoks. kivekset kutistuu mutta ei se mitää opitpahan roinaamaan

• hippelihoppeli

kuka on väittänyt etten roinaa, se saatanan jackki pienentää köliä perkele, roina vaa kasseja. balls of steal
      t:hillevihiiri

• ex-rojuttaja!

p*skat mitään pienene. Pitää olla pienet pallit jo alunperin.
      Itse roinannut 4 vuotta ja pallit on ihan samankokoiset. Isot on kans lihat ja voimaa ku pienessä kylässä.

• apinaääliö oot

ota suihin,hintti homo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2546
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1014
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      816
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      719
    Aihe