Maajussit vaan loisii kotona ilman mitään toimia ja se on todella väärin. Kyllä näistä on varmaan jotain hyödyllistä työtä tekemään kun saavat tosi isoja yhteiskunnan tukia vielä, loisivat vaan kotona suurimman osan vuodesta, yteiskunta elättää tätä sakkia ihan täysin.
Maanviljelijöiden tuet nyt vastikkeelliseksi
14
99
Vastaukset
- K K K
Lorvivat tukipummi maajussit välittömästi töihin tekeen edes jotain tulonsa eteen.
- .,.,-.
Samaa mieltä. Kaikkiin tuet vastikkeellisiksi. Älytöntä maksaa tukia ja päivärahoja, jos ihminen vaan lojuu sängyssään tai ryyppää kapakassa.
Onneksi ammattiliitotkin alkavat jo hiukan heräillä, eivätkä enää tunge rahaa jokaiselle ruikuttajalle!- Korjaus.
Päinvastoin, hallitus nosti juuri ansiosidonnaisen päivärahan.
- TÄMÄNyhteiskunnanHYV
KERROPPA VAIHTEEKSI, MITÄ ITE OOT TEHNY ?
- AK-47 kills
Jussuf taas vauhdissa ;o)
- Tuulen Kaato
Siinäpä sopiva ja vapaa joukko raivaamaan puustoa sähkölinjoilta ja näin ennakolta ehkäisemään sähkökatkoksia.
- Oikeastaan
voisi vaatiakin esim. viljanviljelijöiltä, joilla talvella paljon vapaa-aika, että raivaisivat vaikka sähkölinjoja.
- Ei kiinnosta
Oikeastaan kirjoitti:
voisi vaatiakin esim. viljanviljelijöiltä, joilla talvella paljon vapaa-aika, että raivaisivat vaikka sähkölinjoja.
Ei ole enää sähkölinjan aluset nk.omaa maata,
Kaadetkoot sähköfirmat itse vain. - Tehdään jo nyt
Oikeastaan kirjoitti:
Niin,mun metsässä ainakin sähkölinja on hyvin hoidettu..Mutta tainnut unohtua se asia että suurimman osan metsistä omistaa kaupunkilaiset jotka ei edes koskaan käy omassa metsässään.
- Enemmän kai
Tehdään jo nyt kirjoitti:
Niin,mun metsässä ainakin sähkölinja on hyvin hoidettu..Mutta tainnut unohtua se asia että suurimman osan metsistä omistaa kaupunkilaiset jotka ei edes koskaan käy omassa metsässään.
sähkölinjoja asutuilla maatiloilla kulkee.
Onkohan luvallista ominpäin raivata linjoja, olisihan siitä hyötyä palkattakin, verrattuna sähkökatkoon.
Asuin itse maalla n. 20 vuotiaaksi 80-luvulla, enkä muista yhtään pitkää sähkökatkoa ja hyvin vähän lyhyitäkin. Jotain mennyt pieleen, fortumin ahneus ainakin.
- MAAJUSSIEN TUET
4-KERTAISTETTAVA.
Kiitos aploodeista kiitos !!
Lisäksi Jussuf karkoitettava takaisin kotimaahansa, apinoidensa seuraan. - maksa toki
Tueton tuotanto kustannusten mukainen hinta omasta ruuastasi, säästyy verovarat ja maajussit kiittää kohonneista tuloista.
- Aika iso siivu
1/3 verorahoista menee maanviljelijöiden tukiin.
- Ei sentään
Tuet pitäisi poistaa kaikista maista yhtä aikaa, vientituet varsinkin.
Yrityksethän niitä tukia haluaa, että saavat myytyä kallita koneita ja tietysti wahlroosin kaltaiset kieroilijat.
Pitäisi niitää kuitenkin kohtuullistaa, suurituloisilta ainakin ja metsävarat ottaa huomioon, kuten muutkin bisnekset.
Varmaan ne rahat menisi silti johonkin muuhun, ei näkyisi kuluttajilla, mutta ruoka olisi kalliimpaa.
Maksaisihan niillä ulkomaanvelankin äkkiä pois ja puukauppa kävisi paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374441Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522379Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899