Pyyntö kansalle, oikealle kansalle!
Älä äänestä Sauli Niinistöä!
Tämä tyyppi on rikkaiden eliittien (Kokoomus) edustaja, se ei välitä vittuakaan siitä, mitä tapahtuu kehä 3:sen ulkopuolella! Vain eliitti on Sauli Niinistölle tärkeä asia!
Tiesittekö että minä äänestin viime pressan vaaleissa Sauli Niinistöä.
Mitä sanoi edesmennyt Äitini ja Mummoni: Hulluhan sinä olet!! Älä koskaan äänestä porvaria! Siinä on Mummon ja Äitini edesmennyt ääni!!
Raakkel mummo, syntynyt 1924 sanoi vielä, että kyllä ne nuoret tulevaisuudessa oppivat mitä porvarit ovat! Kantapään kautta!
Kantapään kautta!
Pyyntö kansalle!
4
79
Vastaukset
- kolmosen laitoin
Joo näin 47v heterona elämäni ensimmäisen kerran kävin äänestämässa. *itutti jo niin paljon maailman meno että tuli tuokin tehtyä, toivottavasti auttaa jälkipolvia.
- 234k5l6lk23j4324hg33
valmiiksi täytettyjä äänestyslipukkeita heitetään uurnaan oikeiden äänien sekaan sen mukaan moniko kävi äänestämässä! on tärkeä käydä äänestämässä. jos ei käy niin sen puolueen ehdokas saa äänesi kenellä on paras miehitys kyseisellä vaalipaikalla!
- aloittaja..
Minä en äänestä Niinistöä! Se on VARMA!
Ääneni menee Väyryselle, numero 4
Minä silti uskon tähän Suomeen ja haluan Suomen pysyvän semmoisena Suomena kuin sen tunnen.
Töitä voi tulla tänne tekemään ulkomaalainenkin, mutta hänen on kunnioitettava Suomen lakeja ja maksettava veroja kuten me muutkin!
EI MITÄÄN Erivapaus oikeuksia, kaikki ihmiset olemme täällä Suomessa saman arvoisia! Siitä on pidettävä kiinni!
Ja Suomessa on osattava puhua SUOMEA! Muutoin ei tähän yhteiskuntaan sopeudu! Piste!
PS. Olen itsekkin mamu, maahan muuttaja. Synnyin Ruotsissa ja muutin Suomeen vuonna 1985! - kanerva häpeäksi
ILKKA JKANERVA TYÖ KAVERI:niinistö,.OSTO HALLITUKSESSA PUHE MIEHENÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770