asiaa.esim,Tämä Tarja Halosen aviomies niin eikös hän ole joku Tohtori.
ja olen kuullut että Tohtorin viran voi saada väittelemällä.
Minäkin aloin haaveilla tästä Tohtorin virasta johtuen huonosta palkastani
ja luulen että Tohtorin palkka on jo melko hyvä.
Sitten itse asiaan:Kenen kanssa voi väitellä tai kinastella että saisi tämän Tohtorin
viran?
Aviovaimo?
Poliisi?
Portsari?/Ovimikko?
Kaupan kassavirkailia?
Sonera?
DNA?
Delta-Auto?
etc.etc.
olen miettinyt kyseistä
4
<50
Vastaukset
- Kanta-asiakas
Alkon kassalla joutuu useesti tilanteeseen,myyjä sanoo teille ei myydä.
Alota Alkosta ja ensin sinne menoa kunnon pohjat,niin johat joudut jopa
ylittämään väittelyn,mut käsiks ei kannata käydä - Tohtorin kummi
Vastaväittäjän joka on tohtori itsekin. Tohtorin väitöskirja kirjoitetaan muuten usein englanniksi (have nice day -kaltainen torsoenglanti ei kelpaa).
- $ USD $
Kyllä tämä Tohtorin kummi on oikeassa.
Väitöskirja tai kirje kirjoitetaan Englannin kielellä.
Minä väittelin Amerikassa erään toisen Tohtorin kanssa kirjeitse 3 vuotta sitten.
Olin itse potilaana ja väittely sai alkunsa minun epäonnistuneesta leikkauksesta.
Voitin väittelyn ja erittäin hyvän Amerikan kielen ansiosta sain myös bonuksena
Uroloogiselle osastolle myös Kirungin tittelin.
Nyt olen tästä kolmesta vuodesta noin reilut kaksivuotta ollut Floridassa olevassa talossani ja suurimman osan ajasta makailen uimaaltaani vieressä drinkkejä juodessa,myös aurinkoa ottamassa.
Rahaa tulee melkoisesti vaikka en ole saamieni titteleiden jälkeen tehnyt juuri muuta,kun mitä yllä olen maininnut,en ainoatakaan leikkausta paitsi leikkaukset joita olen tehnyt koskevat eniten palvelioiden palkkoja.
Have a nice day and Greetings from United States of America
- hih hiiiih hiiiih
have nice day
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750