Kuuluuko tälle palstalle, mutta kysyn kuitenkin. Kärsin kovista niskavaivoista johon on asianmukainen lääkitys. Nyt se kysymys. Tietääkö kukaan saako yliopistosairaalan lääkärit Dippiä lääketeollisuudelta Botox myrkystä, kun melkein väkisin mulle ollaan sitä niskaan tyrkyttämässä, mielestäni se on kallista. Magneettikuvaa ei suostuta antamaan, koska se on kuulema liian kallista, mutta eikös Botox ole myös kallista.
En suostu ottamaan, koska kärsin rankavaivoista ja mulla täytyy olla vahvat rankaa tukevat lihakset.
BOTOX.......
4
65
Vastaukset
- ll44
Mikä on Dippi?
Siis etkä ole saanut itsellesi magneettikuvaa? (kerrot ettei sitä suostuta antamaan, antamaan kelle??)
"Kärsin kovista niskavaivoista johon on asianmukainen lääkitys" Jos sinulla on kerran asianmukainen lääkitys niin miksi sitä haluttaisiin muuttaa? Antamalla botoxia. - Valeria
Botoxia annetaan jopa vastasyntyneille lonkkavikaisille vauvoille, kertoi neurologini, joka pistää minulle botoxia. En ole vielä tähän mennessä saanut siitä mitään oireita, helpotusta kylläkin erääseen vaivaani, ja lääkäri sanoi sen olevan täysin turvallista.
- Botox on
Hermomyrkky joka halvaannuttaa lihakset 2-3 kk ettei kipu tunnu. Niskavaivaiselta kannattaa ottaa ensin MRI kuvaus jos on rappeumia ja prolaksia, madaltumia, ei missään nimessä kannata ottaa ettei käy kun minulle, rankavaivat paheni,
kun tukilihakset halvaantui, joissakin tapauksessa voi olla hyötyä esim.vaikea Dystonia jossa pää väkisin kiertyy vain yhteen suuntaan. Dippi mielestäni tarkoittaa rahallista lahjontaa, samaa kun asiakkaat ravintolassa joskus tarjoilijalle antaa ylimääräisenä. - ala.
Botox on kirjoitti:
Hermomyrkky joka halvaannuttaa lihakset 2-3 kk ettei kipu tunnu. Niskavaivaiselta kannattaa ottaa ensin MRI kuvaus jos on rappeumia ja prolaksia, madaltumia, ei missään nimessä kannata ottaa ettei käy kun minulle, rankavaivat paheni,
kun tukilihakset halvaantui, joissakin tapauksessa voi olla hyötyä esim.vaikea Dystonia jossa pää väkisin kiertyy vain yhteen suuntaan. Dippi mielestäni tarkoittaa rahallista lahjontaa, samaa kun asiakkaat ravintolassa joskus tarjoilijalle antaa ylimääräisenä.Eikös se ole tippi? Ja eivät, eivät saa lääkärit lääketehtailtaan mitään dippejä tahi tippejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208