Ylläpito pyytää, samalla kun tarjotaa tekoemättimiä ja sexileikkikorsetteja yleispalstan sivulla. Meni monta päivää että kansalaiset valittivat runsaasti ennekuin saatiin edes lainvastainen tekoemätinmainos pois.
Itse en halua nähdä niitä muitakaan kun ovat niin oksettavia. Joten asensin Adblock lisäosan Firefoxiin. Nyt ei yläpalkin jättimainoksia, eikä Kiosked mainoksia enää näy, eikä palsta hidastele enää juuri yhtään, eikä jumita.
Nämä mainokset panevat siis kansalaiset hankkimaan itselleen omista rahoista uuden tietokoneen joka sitten mahdollistaa näiden heidän mainoksien katselemisen. Älkää menkö lankaan, vaan laittakaa Adblock ja vastaavia estämään kusetuksen.
"Auta Pitämään Palsta Siistinä"
2
54
Vastaukset
- MainosPoisto-Ohje:
- nooh....,.
En tiedä tietotekniikasta, mutta sen minäkin koen seksuaalisena ahdisteluna, että kun en ole seksipalstalla tan sellaisilla koskaan edes käy, että pitää katsella joidenkin hutsujen pelehtimistä korseteissa mainoksisissa - aika sairasta. Toi taas, että tää Suomi24 pyytää lukijoita ja keskusteluun osaa ottavia "ilmoittamaan asiattomista viesteistä", on mielestäni ainoastaan vastuun siirtoa asiattomasti ylläpidolta tämän julkisen ilmaisen palstan viattomille lukijoille, eli he on pykälänsä lukeneet ja kun lainsäädäntö tällä hetkelllä on se, että nää sontasäkit ei itse muka mitenkään ole vastuussa siitä, että mitä sisältöä heidän palstoillaan on käyttäjäturvalllisuuden osalta ja kun he kerran käyttävät kaikki ylläpitoresurssinsa ainoastaan bisneksen tekemiseen mainostuloja haalimalla, niin he kaiketi yrittävät sitä nallittamista, että jos palstojen lukija ei ilmoita asiattomista viesteistä tai keskustleuissa saamistaan herjauksista itse heille, että muka he eivät sääntöjään itse tämä foorumi riko. Palstojen lukija tai keskusteluun kommentoiva ei kuitenkaan ole vastuussa kuin omista sanomisistaan, kukaan, ja lisäksi nää väittää omaavansa palkattua työvoimaa, eli ne sitten ei hoida hommiaan, kun kerran ei ole asiallisia palstat, jos pilkkuun pitäisi alkaa tuijottaa. Lisäksi niillä on ollut aikaa mielestääön ylläpidolla muka "listata" jopa useimmin käytrttyjä sanoja: ei kuitenkaan näkynyt olleen aikaa puuttua esimerkiksi häiriintyneiltä saamiini tappouhkauksiin ja herjauksiin ja uhkailuun tällä keskustelufoorumilla, eikä koskaan elämässäni yhteensä reippaasti alle kahdenkymmenen tekemani aloitukseni viesteihin saamiini mielisairaisiin solvauksiin, vaikka tekstit oli normaaleita. Ja mä en ole mikään tän foorumin jäsen tai tuttu tämän vakiokirjoittajille, jotka keskenään tuntevat toisensa ja jotka pilaavat nämä yleiset palstat toimetomien torvien epä-älylliellä nettitorspomaisella jatkuvalla häiriköinnillä. Ja nyt mua vittuttaa, että toi huora tunkee ton mainoksen kanssa tähän tolla "ruudolfin ihmeellinen huone"- ja ton sairaan korsetissa ilmhtivän ämmän kanssa JOPA viestin POSTAUSLINKIN ETEEN! Ja toi ärsyttää kanssa, että joku sairas rajoittaa minun sananvapauttani ihan oikeasti, muokkaamalla asiallisista viesteistäni nöyryyttäviä kirjoitusvirheiden osalta, joita en tee. Minun mielestäni jokaisella ihmisellä on _yksi_ sananvapaus. Minun viattoman viattomien
keskustelupalstaviestieni _kautta_,ei kukaan sairas saa ilmaista itseään, siihen ei ole lain edessä oikeutta kenelläkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708