Ihmisiä on pidetty vankeina jo kymmenen vuotta ilman todisteita ,osa heistä on
kuollutkin vankeudessaan syyttöminä. Ja edelleenkin Usa pitää vankeja Guantanamossa. Usa osoittelee sormellaan ja moralisoi muita ,vaan eipä olisi
varaa. Puhutaan uutisissa ,että Guantanamoa ei ole pystytty sulkemaan ,vaikka Obamakin niin lupasi virkaanastujaispuheessaan. miten niin muka ei ole pystytty?
Tietenkin pystytään ,jos halutaan ,mutta ei heillä ole todellista halua sulkea kidutuslaitostaan. Kaikki puheet mahdollisesta sulkemisesta ovat vain asioiden kaunistelua ja muiden maiden( ,jotka oikeasti kunnioittavat ihmisarvoja ) rauhoittelua. Tässä nähdään ,että esim YK ei asiassa tee elettäkään. Turhaan sitä Yk .takin on aina ylistää ,kun ei se mihinkään oikeasti pysty ,kun amerikkalaiset kusipäät johtavat tätä maailmaa omalla raukkamaisella tavallaan. Oman maansakin ovat muilta riistäneet omakseen kuten Israelkin.
Miksi mikään valtio ei puutu ihmisoikeusrikkomuksiiin?
3
51
Vastaukset
- hurrit on perseestä
Niinpä !! Miksi suomen valtio ei puutu suomenhurrien tekemiin ihmisoikeusrikkomuksiin SUOMALAISIA kohtaan. RKP= Rasistinen keskus puolue.
- Perustele Persu!
Tarkentaisitko hieman? Millä tavalla suomenruotsalaiset rikkovat ihmisoikeuksia Suomessa?
Sitä paitsi lyhenne tarkoittaa ruskean kolon puoluetta , että älä itse ryhdy kirjoituksissasi rasistiksi tai oletan ,että itse olet ihan Persusta.
- Hittman 1
Taitavat olla ääripuolueita toisiinsa nähden nuo perussuomalaiset ja rkp.
Luulempa ettei Timo ja Eeva taida tulla juttuun keskenään. Otan silti kantaa
aloittajan aiheeseen toteamalla Barakin pettäneen lupauksensa ja ainakin
osa hänen kannattajistaan on menettänyt luottamuksensa äijään.
Voiko amerikkalaiseen poliitikkoon luottaa kukaan koskaan muutenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857