Niin :)
Millä lähettäjänimellä kaalimadon paketit tulevat?
12
2727
Vastaukset
- Lue täältä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10263669
Ja on vielä oikea palsta tehdä Kaalimatoa koskevia kysymyksiä. - Mitä välii...?
jos kysyjä tarkoittaa että paketin vastaanottaminen on jotenkin arkaluontoista, niin eihän se niin ole. Minä en ainakaan koe, että siinä olisi jotain hävettävää.
- Postimies Pate.,
Lähettäjän nimen kodalla paketin päällä lukee: Kaalimato Oy, sisältää tekokyrvän.
- kota - kodan
Ei se haittaa jos kodalla jotain lukee. Kota on Jänkhä-Joonaan asunto Lapissa.
- kokemusta on
Ketomec muistaakseni lukee tai jotain sinne päin. Ei mitään kaalimatoon viittaavaa.
- :/ ;/ ;/
Tuollahan Kaalimadon sivuilla kyselit jo samaa ja sait asiallisia vastauksiakin - ja hitot, mitä muuten sillä väliä mitä siinä lukee...
- 2 + 15 =
kerran tilasin superpimperon ja lähettäjäfirman nimi oli ANAALITAPPI OY.
vitsi- Ana. Alita. Ppi Oy
niinhän se kirjoitetaan?
- 1235dasf
Ketonec
- afro diitte
miehelle tulee nimellä tekopimpsa oy ja naiselle tekopenis ky
- Ostin_iSex_usb-tapin
Kentonec Oy
Kumitehtaankatu 5
04260 Kerava - No_tietäähän_ne
Ja postissa tietävät tasan tarkkaan mitä tuosta osoitteesta tulevat paketit sisältävät. Pikku paikkakunnilla sitten juoruavat että kuka on tilannut ja kuinka paljon....joten ihan sama mitä siinä lukee. Ja miks ihmisiä havettää. 90% on kuitenkin vibra yöpöydän laatikossaan jopa sillä postitädillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197