Kuollaanko me jos tulee maailmanloppu? Miten tää maailma sitten tuhoutuu?
maailmanloppu kysymys
7
119
Vastaukset
- Jeesuksessa ei
yksikään kuole, mutta muuttuu, samoin hänessä kuolleet tulevat ylösnousemaan.
- odotan vielä
olen odottanut -60 v.maaimanloppua ,alan jo väsymään,olen myynyt kirppareilla tavaroitakin pois,etteivät jää pyörimään kenenkään jalkoihin.
on viime syksynäkin kerrottu milloin piti tulla.ei tullut.
olin hirveän pettynyt.onneksi en myynyt mitään, - ttkk
Tuo 21.12.2012 voi olla vaikeaa ihmisille, jos esimerkiksi hapen määrä on vähentynyt kovan kulutuksen vuoksi! Esimerkiksi yhä kiihtyvä lentoliikenteen määrä kuluttaa happea ehkä eniten ja luonto ei kerkiä tuottaa tilalle ilmeisesti enää lisää esimerkiksi talvikautena! Voi myös tulla kovia pakkasia, jotka vaikeuttavat yhteiskunnan toimintoja.
Jotain sieltä on tulossa, sillä eliölajien populaatiot ovat menossa kohti nollaa kuluvana vuotena, joka näkyy tilastoissa. Ihmisten loppu on tulossa atomivoiman vuoksi 2017, joka myös näkyy tilastokehityksessä.
Tuosta on ollut julkaisuissa ilmoituksiakin ja ihmettelyä jonkun näkemien unien vuoksi!
Kannattaisi jankkia isolehtisiä huonekasveja pahan päivän varalle! Ja panna kädet ristiin usein, jotta ei tulisi yllätyksiä! - vastaukset
Kuollaan.
Ei tiedetä. - kuollaan...
joskus ja maailmakin loppuu joskus mutta paljon.... paljon myöhemmin kun me ollaan kuoltu.
- maa uudistetaan!
ilmestyskirjassa sanotaan Jumala luo maan jossa vanhurskaus asuu ja sen vuoksi Jumala aloitti Jeesuksen ristinkuoleman ja ylösnousemus voiman kautta, hän juuri luo uusia ihmisiä tuohon ihmeelliseen uuteen taivaaseen ja maahan jossa vanhurskaus asuu. Tuossa Valtakunnassa Jeesus on kunkkujen Kunkku ja myös Tuomari. Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi!
- 2Pt.3:13
Anteeksi. tuo ajatus ei ollutkaan ilmestyskirjassa. vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730