kyllä se niin on että kauhajoella on kauniita ja itsevarmoja naisia, jotka liikkuu ja pitää itsestään huolta!
kauhajoen naiset
14
815
Vastaukset
- vieraillut
Ei ole kivaa kirjoittaa ikävästi :(
- qazxswt
Jos sinä VIERAILLUT oot maisemissa ja oot nainen niin tavataan!!
- latsi665
Sisäinen kauneus merkitsee paljon enemmän kuin ulkoinen kauneus, pidetään se mielessä...
- Raappa Paappa
Miksi kauhajokisen naiset hukkuu sateella, no kun ne kulkee nenä pystys..
- tarkoitatko
kaaleja,hai mankuta maalee...............
- Gigolo 74
tarkoitatko kirjoitti:
kaaleja,hai mankuta maalee...............
Turhaa älämölöä, ei Kauhajoella ole kauniita naisia, maatiasrotua kaikki tyynni.
- Paapuska vaan
Joo sellaasia kun lypsyjakkara...
- Hissukka 7878
Miksi kaikki heti nousee vastarintaan, joka paikasta löytyy kauniita ruusuja ja hiukan latistuneempiakin, mutta kaikki kukoistaa tyylillään. Ylipäätään ihmettelen, mistä moinen asenne kumpuaa, ovatko k-jokiset miehet juntteja? mielestäni eivät, mutta niinkin väitetään. Jokainen paikkakunta muodostaa itse oman yhteisönsä ja jos ymmärtää puhaltaa yhteen hiileen, niin kyllä tulos palkitaan. Olisi kiva kuulla joskus jotain positiivista näillä palstoilla :)
- Ritke Forrsteri
No kun ei naisille kelpaa kunnon miehet pitää olla joko rikas tai vankila kundi..
- kävin katsomassa
kunnon chat
http://www.camchoice.net/fi- .
puumat on syvältä
- puskajussi.jes
Meidän kujallaki asuu hyvänäkönen nainen, että siitäs saitte te, jotka epäilette Kauhajoen tarjontaa!
- pjuutiful
Mä oon ainaki hyvännäköinen. Ja näyttää niillä maatiaiskissoillakin miehiä olevan.
- ''''
ne mahot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788