http://static.stara.fi/uutiskuvat/centipede_venajalla_16062011.png
Edustuskuntoon paremman puoliskon kanssa.....
Miksi haluat äänestää poikkeavaa presidentiksi
10
65
Vastaukset
- vienotuuli
Emmä enää voi haluta , äänestin jo Haavistoa.
Ihan sama ketä rakastaa, kunhan on pätevä hoitamaan maamme asioita. - ,..,.,
Tyttärenikin lupasi äänestää Haavistoa, vaimostani en tiedä, ehkä samaa tai Arhinmäkeä. Minun ehdokkaani on Väyrynen.
- vienotuuli
Avokkinikaan ei äänestä samaa kuin minä, joten erilaisia olemme perheenkin sisällä.
Hyväksytään tämä, ja tärkeintä on et jokainen menisi äänestämään. - kljlköj
Vaihtaisin vaimoa jo tuossa tilanteessa.
- homo3
Minun puolestani jokainen saa olla vaikka kokoomuslainen kunhan ei tule minulle poliittisia näkemyksiään tuputtamaan.
- papit julki
ei se pressa työ ole munalla tehtävää työtä,ja muistetaa tämä,että se homo ongelma on homojen ongelma.
- 222555666
koska katolilaisuus on suomessa poikkeavajuttu niin en sitä äänestä.... eihän täällä suosita katolilaisia pikkulapsiin sotkeutuvia pappejakaan, miksi siis suosisin muitakaan katolilaisia.
- pois katoliset
en mäkään mitään paavin oppeja tänne halua...
- pertspyy
kristillinen luterilainen tai kirkkoon kuulumaton olisi sopiva, ei tosiaan mikään kieroutuneita suhteita kuhiseva katolilaisuus....
- äänestin jo
Minusta Soini on poikkeava enkä halua sitä presidentiksi. Äänesti toissapäivänä numeroa 2. Meni ääni hyvälle tyypille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938