Eivätkö he ole jo näyttäneet halunsa ja kykynsä?
Olemme luisumassa pois siitä demokratiasta, mikä meillä ennen oli. Ei näytä kovin hyvältä tulevaisuus ton rosvokoplan &co käsissä.
Muistakaa, et päättäjämme ovat vannoneet valansa, joten kyllä heidät vastuudeen saadaan, jos me vain halutaan.
Sellainen yleislakko, vaikkapa pari kk, sillä pysähtyy Suomi, pistäis heidät sivuun ja palautetaan valta kansalle, eli siis meille joille se kuuluukin ja jotka tässä savotassa maksajia olemme.
Ei meidän ole pakko katsella tätä touhua, jos emme halua.
Maassa alkaa olemaan hiukan korjailemista. Kitketään ensin se korruptio veks.
Vihelletäänkö Coccareiden peli poikki?
6
59
Vastaukset
- korruptio-kokoomus
Jos minusta on kiinni niin korruptio-kokkareet on historiaa.
- jeppsjoo
KOrruptio coccareet kaivaa TAAS omaa hautaansa.
Heillähän on pitkät kokemukset oppositiosta.
Eikä kyllä ihme. Kaadetaan toi omaan mahdottomuuteensa ja korttitaloihin rakennettu paska politiikka.
Ei tuota ole mikään PAKKO katsella. Vielä vähemmän hyväksyä.
Valitaan sinne päättäjiksi Suomalaisia, eikä mitään wannabe moniokansallisia paskoja.
Se on meidän oikeutemme ja myös velvollisuutemme.- "mummeli;;
Onhan se nyt kornia, että koko yhteiskunta on valjastettu pienen eliittijoukon ökyelättämiseen. Heille tungetaan verohelpotuksia, eläkkeitä, optioita ja ne...
"Hammaako Sauli kakkua" lisää ja lisää pullasuttua suuhun. Ja mikään ei riitä. Otetaan vielä velkaa EU rosvokapitalismin pönkittämiseen. Lisää Liliukselle ruunebergin torttua kitaan.
Suomesta loppuu vienti, kun ei anneta rosvoille rahaa. Suomesta loppuu duunarit, täytyy tuoda halpismamuja töihin...Ja tätä laulua on kuultu päivästä toiseen jo ainakin 5 vuotta. Samaan aikaan työttömien määrä kasvaa.
Vanhasen aikana demokratia syöstiin viimeistään tuhoon sekä Euroopassa, että Suomessa. Kyllä Kokoomus pitäisi saada kitkettyä pois sellaisilta, jotka ei oikeasti äänestä tiedon perusteella, vaan jotka äänestelee jotain koska kaveri äänestää sitä tai koska joku lehti hehkuttaa jotain.
Ongelmana on se osa porukasta, jotka luulee porvarien menestymisen luovan menestystä Suomelle. Globaaliporvarius tulee kartelleja ja vastustaa kilpailun laajenemista. Jotenkin pitäisi näitä asioita selventää muuten kuin vain lippiksillä omenoille ja melooneille.- Kyllä kansa tietää!
Punikit ovaat yhteiskunnan syöpä. Tämän on osoittanut erityisesti SDP.
- 6+6+6
mutta ei oo se paavin katolilaisuuskaan suomeen sopivaa...ettei siitäkään mitaän tuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181