Moi,
mikä olisi paras aine ja tapa palauttaa himmentyneen punaisen maalipinnan kiilto ?
Korrek kliinerissä näyttäisi olevan hiovia aineosia mukana, onko hyvää kamaa ?
Haalistuneen maalipinnan kiillotus
10
7129
Vastaukset
- fiksari
Paras millä saat sen takaisn on autoglym vaha ja siihen vuorokaudenpäästä laitettava suoja aine.
niitä saa hyvin varustetuista mm.varaosaliikkeistä - joke
Vie autosi myllytykseen.Varsinkin punainen väri menettää kiiltonsa ajan kanssa ja siihen ei auta kuin pinnan hionta erittäin hienolla hiontatahnalla ja sen jälkeen vahaus.Ainakin kaupungeista löytyy ylensä autofiksaamoita jotka tekevät kyseisiä töitä. Ja jos olet läheltä Ikaalista niin minullekkin voit tuoda myllytettäväksi.
- Pete
hinta tulisi sedan -98 Audi A6:lle?
- joke
Pete kirjoitti:
hinta tulisi sedan -98 Audi A6:lle?
Hintaa tulee tarvikkeineen 95,00 €. Eli hinta sisältää koko auton myllytyksen ja vahauksen.
- Juurakko
Terve
Olisko sulla tietoa mistä sais ostettua myllytyskoneen,uuden!
Juurakko
- Apostoli
nimittäin Dynamiitti.com sivuilla oli jollain sama ongelma ja siellä joku ehdotti tuommosia vahoja ,sivu on http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.php?t=16802
Siinä osasi amatöörikin kirkastaa maalipinnan ja hintakaan ei tainnut olla kovin paha. - Apostoli
dynamiitti.com sivuilta myllytyksestä,eli siinä oli tavan jannulla samanlainen ongelma mutta vanhemmasta autosta ja siinä tuntu onnistuvan pelkillä vahoilla kiillottaminen.
Eli käy dynamiitti.com sivuilla ja sieltä valitse yleistä autoilusta ja muistaakseni toinen sivu jossa otsikko myllytyksestä.
Katseleppa olisko siellä apua. - Apostoli
Nimittäin dynamiitti.com sivuilta osastolta yleistä autoilusta ja sieltä otsikko myllytyksestä jossa käsiteltiin jonkun vanhan toyotan maalipinnan kiillotuksesta.
Siellä tuli ohjeet vahasta joka auttaa hapettumiin ja näkyy amatöörikin osaavan käyttää niitä.
Lisäksi hinta ei ollut paha. - Apostoli
tämä meinaan juttu dynamiitti.com sivulta jossa osastolla yleinen autoilusta ja sieltä otsikko myllytyksestä jossa oli maalipinta hapettunut ja siellä onnistuttiin saamaan kiilto takaisin pelkillä vahoilla ja eikä ollut kovin kallista .
Lisäksi näky olevan aika amatööri vahailemassa ja silti onnistu. - Apostoli
Tuli näin monta kertaa kirjotettua kun joka kerta kun yritti lähettää tekstiä eteenpäin niin sivu ilmoitti että tallentamisessa tapahtui virhe joten kirjoitin taas uudelleen mutta joka kerta tuli sama ilmoitus.
No ainakin asia taisi tulla selväksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358