tässä täytyy nyt miettiä tarkkaan onko minussa piilevää rasismia, kun kävin äänestämässä ja annoin ääneni seksuaaliennemistön ehdokkaalle
Olenko rasisiti?
8
55
Vastaukset
Oletko koskaan ajatellut, että vesipallon harrastaminen saattaa olla tie homouteen?
- i-v atte
Hys! Joukkuelajeista puhuttaessa on syytä olla hiljaa homoista
Olen rasisti..En kyllä yhtään tiennyt, et olen..Olen rasisti, kun annoin rukkaset jollekkin Esmetille..Näin kuulin ko tumman miekkosen suusta...:o/...
Mikä olenkaan annettuani rukkaset..hmm...vaaleammalle miehelle...En edes uskalla ajatella...:o/..."Rasisti",, sana, jota käytetään aivan liian usein, ja myös paljon täysin väärissä yhteyksissä ,,,,,,,, siis, jos minulta kysytään. :o)
En ymmärrä, mikä ilo on antaa jollekin yksilölle kielteinen rasistin status,, kyllä siihen pitää olla tosi hyvät perustelut, eikä mikään mutu-tuntuma. :/
Onko se nykyään samanlainen hokemasana kun homokin?- annikoo..
Tässä vähän aikaa sitten....joku saksalainen....syytti Astrid Lingrenin....Peppi Etelämeren saarella kirjaa rasismista........kun siinä tummat lapset heittäytyvät....valkoisten lasten jalkoihin.....
No ihan aikuisen oikeasti piti katsoa, mitä tuo rasismi oikeastaan on.
Sen perusteella et ole rasisti, koska rasismi liittyy rotuluonteeseen, eikä seksuaalinen suuntautuminen ole rotuluonteeseen liittyvä ominaisuus.- i-v atte
Itse pidin tuota rasismin määritelmää erilasuuteen puuttumisena, mut se taitaakin olla nyt sitten syrjintää, kun kyseessä on seksuaalivähemmistö
- oikein teit!
No, hyvä! Hän ei sitten ainakaan tanhua poikaparissa linnan juhlissa. :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760