vie ne viimeisetkin sen takinkääntäjän mahdollisista äänestäjistä.
Arhinmäki spämmäys
14
61
Vastaukset
- petosjytky haisee
Paavo Arhinmäki on totuus ja kunnia!
Paavo paljastaa petoksen .- Arhinmäki nauraa
paskasta nauruaan miettien että miten voisi rangaista näin tyhmiä ihmisiä jotka äänestävät sitä ja vastaukseksi löytyi kasettimaksu sekä tvmaksu kaikille ilman että edes on tv:tä.
- Pycb*
Paavo ei ole koskaan ollut kommari. Sen isoisä on(oli?) pappi. Paavo on viherpunikki, eikä mikään demarihuijari. Kasvisyöjä ja penkkiurheilija. Vihree tausta on myös Halla-aholla. Ei kuitenkaan minun ehdokkaani. Paavo saa tehdä työtään hallituksessa.
- hyi hyi
Kuka tota Kataisen juoksupoikaa muutenkaan äänestäisi? Jätkä laukkoo tukka suorana minne korruptiococcareet käskee...
Sama juttu verkkosukka Jutan kans. Uskonpa, et sdp saa hänen touhuistaan melkoisen kolauksen.
Cocsnokilla ei ole mitään toivoa enää mistään. Heidän korttitalo politiikkansa, jos me´ei sitä kaadeta, niin sehän kaatuu itsestään omaan mahdottomuuteensa.
Eihän heillä ole kohta enää veronmaksajiakaan, niin millä he sitten pelaavat sitä peliään? - Petosjytkyt alas
Soini=Katainen=Niinistö
Kokoomus=Persut=Petosjytky
Ei loiseliitin Naton lobbareille ja kansanpettureille.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2012/niinisto-paaoman-presidenttiehdokas/- Arhinmäki petti
äänestäjänsä ja sillä perusteella Soinista tuli petturi, aika mielenkiintoinen idea vaikkakin samalla aivan pimeä.
- kllll
´´Arhinmäki spämmäys vie ne viimeisetkin sen takinkääntäjän mahdollisista äänestäjistä.´´
näin on! minä ainakin äänestin Lipposta tällä palstalla esiintyvän SPÄMMÄYSTERRORISMIN takia! - voi sinua Vienotuuli
´´Äläs ny... kaverini ei vienyt minua ennakkoäänestykseen kun sanoin et Haavisto saa ääneni.´´
mitä ihmettä Vienotuuli??? tuossa eräässä toisessa ketjussa sanoit äänestäväsi Niinistöä!
suora lainaus kirjoituksestasi:
´´vienotuuli13.1.2012 01:11
Huomenna menen ennakkoon äänestämään ja Sauli- vienotuuli
Ihan oikeesti , se oli vain ´vedätystä´ mua niin risoi se mollaus, ja ihan oikeesti luin Kokoomuksen/Saulin vaaliohjelman, niin tajusin ettei ikinä.
Lopuksi pohdin Sarin ja Pekan välillä... molemmat oli lähinnä minua, Pekalle sitten ääneni annoin.
Takinkääntäjä voin olla, toivottavasti tulin järkiini? - Minkä vi.un
vienotuuli kirjoitti:
Ihan oikeesti , se oli vain ´vedätystä´ mua niin risoi se mollaus, ja ihan oikeesti luin Kokoomuksen/Saulin vaaliohjelman, niin tajusin ettei ikinä.
Lopuksi pohdin Sarin ja Pekan välillä... molemmat oli lähinnä minua, Pekalle sitten ääneni annoin.
Takinkääntäjä voin olla, toivottavasti tulin järkiini?Sarin?
- Ole hiljaa
Minkä vi.un kirjoitti:
Sarin?
tai isken turpaan!
Väyrynen pressaksi, tei pieksen sinut.
http://www.youtube.com/watch?v=8AjE0YCviCo&feature=related
Usko pois. - voi sinua Vienotuuli
vienotuuli kirjoitti:
Takinkääntäjä voin olla, toivottavasti tulin järkiini?´´Ihan oikeesti , se oli vain ´vedätystä´ mua niin risoi se mollaus, ja ihan oikeesti luin Kokoomuksen/Saulin vaaliohjelman, niin tajusin ettei ikinä.
Takinkääntäjä voin olla, toivottavasti tulin järkiini?´´
ok! no et sie mikään takinkääntäjä oo! ihan mukava tytsy varmasti olet! :D
- 6+6
arhis suosii eläinrääkkäystä koska palkkalistoillaan on kissantappaja, ainakin.
- resisdenssi
´´Minkä vi.un Sarin?´´
no oliskos vaikkapa Essayahista kyse! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069