Uudelle puolelle pääsee jo!
uusi prisma avattu
16
465
Vastaukset
- miä vaan
Mitä sitten?....
- Onko tää tieto
niin tärkeä että täyttyy erikseen tuoda julki.Voi kiesus!
- Janne jokunen
Mahtavaa mahtavaa! Kohta pääsee osteleen! Ihmiset on innoissaan!
- Onko joku
sitten kieltänyt ostamisen tätä ennen? Ihan tavallisesti on ostokset tehty ilman huutoja tähänkin asti.
- Jee uus kauppa
Mukavaa ku ihmiset on niin iloisia tästä asiasta. Tsemppiä kaikille ja mukavia osteluhetkiä :)
- Prisman asiakas
Pitkät kävelymatkat tuli, kun jätin parkkihallissa entisen sisäänkäynnin kohdalle auton, niin hissit ja liukuportaat joista pääsee tavarataloon sijaitsevatkin toisessa päässä vain ainakin toistaiseksi
- Siinähän kävelet
Olet valintasi tehnyt.Fiksu pääsee vähemmällä.
- Pr-asiakas
Siinähän kävelet kirjoitti:
Olet valintasi tehnyt.Fiksu pääsee vähemmällä.
Fiksu tai laiska :>
- apela + awis
Pr-asiakas kirjoitti:
Fiksu tai laiska :>
Nähtävästi fiksu.Lähikaupoista saa ostokset nopeasti.
- Liisa ihmemaassa
Kyllä oli jännää mennä uusilla liukuportailla.
- Böö !
Eikö edes yhtään pelottanut?
- kakka hanhi
onko se jo laajennusosa auki vai häh?
- Köntsänen
Nyt vaihtui kauppa!
Liian pitkä matka maitopurkille,lihatiskille ja leipähyllylle.
Kukahan tuotakin tarvitsee?
En kovasti harrasta "lihakaupasta" ostettua elektroniikkaa tai vaatetusta. - miä vaa...
Hankkikaa, ihmiset, vielä kun saa. Hankkikaa paljon ja kuluttakaa. Muuten voi vanhana sit harmittaa, kun kaikkea ei tuhottukkaan.
- kjjkk
Vanhat liukuportaathan tulee vielä käyttöön kun korjattu/vaihdettu/mitä tekevätkään.
- jormalainen69
Jee kiva uus prisma! Mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463