Yle järkyttynyt papin homo-lausunnosta

.........

8

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei piilohomoja

papeiksi, ei myöskään ilman todellista uskonvakaumusta olevia papeiksi.

"Voiko teologiaa opiskella ilman uskoa Jumalaan?"

• Minä-,.

Jotain on tapahtunut Suomalaisessa journalismissa. Tänään lehdessä oli uutinen, että nainen ei päässyt maastohousut jalassa ravintolaan. Seuraavan kerran kun sukkaani tulee reikä, soitan lehdistön läpi ja kilpailutan jutun. Se joka maksaa eniten saa julkaista jutun kuvien kera.

• Se olikin nainen

Kuluu samaan ryhmään mamujen ja vammaisten kanssa.

• hohoijaa vaan!

Voi olen niin järkyttynyt! Kuinka piispaksi hakeva voi olla sitä mieltä, papiksi hakeutuvan homon ei pitäisi julkistaa homouttaan suureen ääneen! Ja pöh!

Tosin en ole ymmärtänyt ollenkaan, miksi nykyään pitäisi joka paikassa koilottaa seksuaalisia suuntauksia. Luulisi että töitä voi tehdä, vaikka ei seksiasioitaan koko ajan selittele!

• hyi liberaalit

Olen minäkin järkyttynyt! Ei minkään tason homoa saa päästää papiksi! Tuohan on taas ääriliberaali koko mies!

• pieni ihminen.

Papit ja teologia on pyrkyryyden yksi uraputki.
      Raamattu on Jumalan Sana. Jokainen ihminen on Jumalalle rakas. Jeesus on ainoa pelastajamme. Vain hullu kieltää ainoan elämän pelastajan.

• von Münchausen

Raamattu on kokoelma vanhoja kansantarinoita eri maista jotka on modifioitu isarelin kansan seikkailuiksi. Vedenpaisumustarinat yms. ovat paljon vanhempaa kerrostumaa historiassa - myyttejä jotka taipuvat kertojansa mukaan.

Mooses oli oinaan ajan ylipappi ja suuttui kun kansa palvoi härkää eli eläinradan edellisen aikakauden jumalaa. Juutalaiset jämähtivät oinaan ageen ja puhaltelevat pässinsarveen ja uhraavat karitsoja eivätkä siksi voineet sulattaa Jeesusta joka symboloi kalojen aikakautta. Jeesushan satujen mukaan otti kalastajia opetuslapsiksensa. Äläkä yritä väittää että kalasymboli tulisi kreikankielisestä "isu hristu theu jos sotir" -akronyymistä vaan kyllä se kävi toisinpäin - sopivat sanat eräälle kalaa tarkoittavista kreikan kielen sanoista..

Nyt teidän uskovaisten pitäisi loogisesti ryhtyä palvomaan vesimiestä ja sen profeettaa, kuka lieneekään, seuraavat pari tuhatta vuotta ja risat..

Raamatun sadut ovat horoskooppiuskomuksien virrassa vain yksi ajanjakso, valitan :(

Ainoa elämän ylläpitäjä on aurinko ja sen palvonnastahan viimekädessä on myös kristinuskossa kysymys. Sitä en aio kieltää mutta tuskinpa aurinkoa paljokaan heiluttaa se mitä sinä tai minä ajattelen tai kuinka sen takapuolta nuolen ja palvon.

• ei homoa

Miksi homo pitäisi valita papiksi? Ei mitään perustetta siihen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3724
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1693
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      106
      1399
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      103
      1130
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      949
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      69
      857
    Aihe