PRÖÖT!

UHOAAA!

Mopojen kyttäys seis ja rauha saleille (kaikenlaiset lihaspattiyrmyt pois sieltä)!

13

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Q-man

Öööh. Siis mitä v1ttua? Miten mopot tähän liittyy?

• timopoika.

ööh ööh... olen vähän ööh ööh siis niiq mitä vhittua ööh ööh... vrum vrum

• prööt prööt -jaska-

Liittyy siten että puuhelmipoikaa harmittaa kun isot miehet kiusaa.

• sdfjksldfjskdlfjsdfs

Mitä järkee käydä salilla jos tavoite ei ole tulla lihaspatiksi?

• 2322

Voi vetää roinaa ja kuolla nuorena luonnollisen kuoleman

• - jaska -

ihmejuttuja täällä taas.

"voi vetää roinaa ja kuolla blaa blaa."

mistä kukaan tietää kuka on vetäny roinaa ? ton yhden heittämä "Lihaspatti" tarkoitaa sen pyrkimyksiä olla hoikka puuhelmi fitness-pelle kun ei se kuitenkaan saa semmosia massoja mitä joku alan huippu. ja sekö muka sitten antaa kuvaa että roinaa kun on tiukka ? että juupajuu. edes paita päällä ei näytä ku normaalilta tavikselta ja sit tullaan tänne haukkumaan isompia läskeiksi.

olen itse bulkannut ja roinannut ja mun salilla moni sun kutsumas "kuolla nuorena" teini on ihan taviksen näköinen elikkä ei ole iso, ei pullota naama, ei vatsa vaan ollaan aika ohkasia poikia, vedellään jotain leukoja ja penkataan p*rse irti penkistä...

ei mulle ainakaan tuu mieleen että nää roinais.

Olin itse samankokoinen 85kg ukko ennen kuin roinasin ja bulkkasin, olen ehkä oman salini ainoa roinaaja ja olen kans muita isompi, vatsa pullottaa ja painoa on 140kg parhaimmillaan ollu, lihasta löytyy ja sen myös näkee, toki sitä läskiäkin on koska en ole missään vaihees halunnu olla tiukka.

kukaan pikkupoika joka on tiukassa kondiksessa ei ole roinaa tuolla nähnytkään...

hanki poju kokoa ennenkuin tuut pätemään.

terveisin se läski, iso voimaukko sieltä salilta jolla on se gaspin paita.
      ja mitkä penkkiraudat näil kyniksil on? alle 200kg ja reilusti,reilusti...

niin kuka v*ttu sitä oli kuolemassa nuorena ? selvästikin minä itse kai sitten.
      ja ikää on 33v.

• se bulkkaaja.

noita puuhelmiapinoita nyt on lähes kaikki salit täynnä... pädetään jollain rantakunnolla ja sit "kuollaan nuorena" vaikka vedetään pelkkää kreatiinia ja höpötetään viikonlopun meiningeistä.... hah hah hah...

pojat ei ole tainnu reiteensä painaa mitään saati syöny jotain neitiruokavaliota.

v*ttu kun on kateellista sakkia kun ei osata itse tehdä asioita ollakseen isoja.

• - jaska -
        se bulkkaaja. kirjoitti:

noita puuhelmiapinoita nyt on lähes kaikki salit täynnä... pädetään jollain rantakunnolla ja sit "kuollaan nuorena" vaikka vedetään pelkkää kreatiinia ja höpötetään viikonlopun meiningeistä.... hah hah hah...

pojat ei ole tainnu reiteensä painaa mitään saati syöny jotain neitiruokavaliota.

v*ttu kun on kateellista sakkia kun ei osata itse tehdä asioita ollakseen isoja.

ja sitten kun joku kilikaula innostuu vetäsemään oikein kunnon dieetin et kaikki lihat näkyy niin mennään lavalle pelleilemään ja kylläpä on äijä kutistunut vielä lisää vaikkei ole koskaan isoa nähnytkään ah hah hah haa

sit kaikki kattoo " v*ttu toi on niinku roinaaja, toi kuolee nuorena niiq " wow1111

hehheh...

• - jaska -
        - jaska - kirjoitti:

ja sitten kun joku kilikaula innostuu vetäsemään oikein kunnon dieetin et kaikki lihat näkyy niin mennään lavalle pelleilemään ja kylläpä on äijä kutistunut vielä lisää vaikkei ole koskaan isoa nähnytkään ah hah hah haa

sit kaikki kattoo " v*ttu toi on niinku roinaaja, toi kuolee nuorena niiq " wow1111

hehheh...

"Mitä järkee käydä salilla jos tavoite ei ole tulla lihaspatiksi? "

V*ttuako se sinulle kuuluu ? MIkset tu kyselemään siellä salilla kun se asia noin sua kiukuttaa vai etkö uskalla kun oot mua pienempi ja ne sun lihakses on niin pienet? jos sulla ylipäätänsä mitään lihaksia on edes.. mulla on enemmän kun
        yhdelläkään pajuherneellä omassa kunnassa ja painoa löytyy 140kg ja rasvaprossa ei ole mikään paras mahdollinen.

• UHOAA!
        - jaska - kirjoitti:

"Mitä järkee käydä salilla jos tavoite ei ole tulla lihaspatiksi? "

V*ttuako se sinulle kuuluu ? MIkset tu kyselemään siellä salilla kun se asia noin sua kiukuttaa vai etkö uskalla kun oot mua pienempi ja ne sun lihakses on niin pienet? jos sulla ylipäätänsä mitään lihaksia on edes.. mulla on enemmän kun
        yhdelläkään pajuherneellä omassa kunnassa ja painoa löytyy 140kg ja rasvaprossa ei ole mikään paras mahdollinen.

Pör pör pör pör pruut pruut paa paa paa paa paa papapapapapapaaapapapapaa
        pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö pölö

Paan turpaa kaikkia.

• - jaska -

Veikö kissa kielesi?

• 456789

Veikö roina sydäninfarktin, maksasyövän ja munuaissairauksien riskin taivaisiin?

• kesä pian
        456789 kirjoitti:

Veikö roina sydäninfarktin, maksasyövän ja munuaissairauksien riskin taivaisiin?

ja tuohon vielä paksusuolen syöpä ja mielenterveysongelmat (orastavavan skitsofrenian puhkeaminen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe