Superuhkea... no joo...

Viivi.

30

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis nainen..kyllä vain...;o)...Vaikka kyllä miehen vartaloa on sata kertaa mukavampi katsella..tuota..jopa käpälöidä..;o)...

      • Viivi.

        Niin munkin mielestä (tämän voi tulkita kahdella tapaa) ;D
        Ei sentäs, kyllä mä vaan oon ihan miehiinpäin. :D


      • Viivi. kirjoitti:

        Niin munkin mielestä (tämän voi tulkita kahdella tapaa) ;D
        Ei sentäs, kyllä mä vaan oon ihan miehiinpäin. :D

        Niin voikin, mut se toinen on ihan väärä...;o)... Kas kovin olen perso minäkin miehille..siis tolle omalle mä vaan..kuiteskin..enemmän..No aina;o)...


      • Viivi.
        muisquli kirjoitti:

        Niin voikin, mut se toinen on ihan väärä...;o)... Kas kovin olen perso minäkin miehille..siis tolle omalle mä vaan..kuiteskin..enemmän..No aina;o)...

        Ei kun, tarkoitin että munkin mielestä, semmosen kun asuu luostarissa, tai sitten minun. :D
        Mulla on niin outo huumori. :D

        Hei kiva nähdä suakin pitkästä aikaa! Luulin jo että täältä on kaikki naiset kadonneet ja vain miehet jääneet tappelemaan keskenään.


    • tietäjä.

      ei kelpaa mulle.

    • Ei pöllömpi, voisin vaikka antautua, jos tuo osaisi oikein nätisti pyytää...

    • Fjodor D.

      Emmätiiä,,, Onhan tuo ihan nätti mutta jotenkin (silikoni?) rintojen koko ei täsmää muun kropan suhteen. Netti on pullollaan samanvertaisia poseeraajia.
      Karmeinta siellä on se huulten suipistaminen kuviin! Vaikka olisi kasvoiltaan nätti, niin suun pitää olla kuvissa kuin karhupumppu. Miksi?

      • Viivi.

        Ai, voisko olla, mä kyllä ajattelin että olis luomut...


    • ts

      iha nkototta

    • kenkkua

      kun mun rintsikoiden olkaimet painaa olkapäitä, ei ole kiva tuo kuppikoko, mutta minkäs voin

      • mää voin kyllä tulla hieromaan olkapäitä sun muita alueita ,.


      • Viivi.

        Sul on huonot liivit, pitää olla sellaiset mitkä ovat riittävän kireet rinnan alta.
        Jossain ohjelmassa sanottiin että pitää laittaa tiukimpaan hakaseen eli valita liivit niin että ei tarvi väljimpään hakaseen asetella. Muuten ne eivät istu.

        Musta on kyllä kivaa kun on tuota kuppikokoa runsaammin. :)


      • Viivi. kirjoitti:

        Sul on huonot liivit, pitää olla sellaiset mitkä ovat riittävän kireet rinnan alta.
        Jossain ohjelmassa sanottiin että pitää laittaa tiukimpaan hakaseen eli valita liivit niin että ei tarvi väljimpään hakaseen asetella. Muuten ne eivät istu.

        Musta on kyllä kivaa kun on tuota kuppikokoa runsaammin. :)

        mää voin kyllä tulla tarkistamaan onko sulla riittävän kireet ,.


    • Vilma.

      just just--superuhka

      • Ihan eka luulin vilma sun olevan kuvis :)
        Sit tarkensin ja muistin, ettei sun vaatekerta muistuta noita ollenkaa.


      • Vilma.
        michaelone kirjoitti:

        Ihan eka luulin vilma sun olevan kuvis :)
        Sit tarkensin ja muistin, ettei sun vaatekerta muistuta noita ollenkaa.

        mm


      • Viivi.
        michaelone kirjoitti:

        Ihan eka luulin vilma sun olevan kuvis :)
        Sit tarkensin ja muistin, ettei sun vaatekerta muistuta noita ollenkaa.

        On se Vilma, vaan blondannut. ;)


      • Viivi.
        Vilma. kirjoitti:

        mm

        med mera -vai? ;DD


      • Viivi.

        Älä nyt, kyllähän me nyt ollaan paljon paljon kauniimpii, molemmat....
        vitsi vitsi, sä kyllä oot mut mä en... ;D


      • Viivi. kirjoitti:

        On se Vilma, vaan blondannut. ;)

        vilma eksyis noihin liiveihin ,.


    • Kommenttini on poistettu, olen syvästi järkyttynyt

      • minunkin viestini on poistettu, se jossa kerroin omista rinnoistani ,.


      • Viivi.
        HugaZaga kirjoitti:

        minunkin viestini on poistettu, se jossa kerroin omista rinnoistani ,.

        No ootte sitten puhuneet liian tuhmia kun on poistettu, siihen mä oon kyllä syytön.
        :D


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        No ootte sitten puhuneet liian tuhmia kun on poistettu, siihen mä oon kyllä syytön.
        :D

        Mut tääkin on varmaan poliittista taktikointia? Jos tähän ketjuun tulee enemmän kommentteja kuin homoketjuun, niin sitten tämä korvaan sen etusivulla,
        eikös se niin mene?

        Joten on joidenkin/ylläpidonko? edun mukaista että muut ketjut eivät korvaa sitä hirrrrrveen tärrrrkeetä homoketjua.

        Voi sentään ku pelottaa. ;)


      • Viivi.

        Nyt kyllä jäi vaivaamaan että mitähän mahdoitkaan sanoa... :D


      • Viivi. kirjoitti:

        Nyt kyllä jäi vaivaamaan että mitähän mahdoitkaan sanoa... :D

        Enhä mie mitään uutta, sen vaan että---kaunis on Kelly, superuhkea ehkä vähän liioittelua


      • HugaZaga kirjoitti:

        minunkin viestini on poistettu, se jossa kerroin omista rinnoistani ,.

        Ei harmita yhtään, etten sitä viestiä nähnyt


      • Viivi.
        tapsa-p kirjoitti:

        Enhä mie mitään uutta, sen vaan että---kaunis on Kelly, superuhkea ehkä vähän liioittelua

        Jaa... no sitä minäkin... siis ajattelin. :D


      • tapsa-p kirjoitti:

        Ei harmita yhtään, etten sitä viestiä nähnyt

        mut nyt kaikki jää pelkän mielikuvan varaan kun en saa kertoa ,.


      • Viivi. kirjoitti:

        Jaa... no sitä minäkin... siis ajattelin. :D

        ja mää kerroin että rintojen koossa pistän pahemman kerran kampoihin huuhaanaisten kanssa ,.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe